Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه چابهار گفت: امروزه می‌فهیمم که مدیران چابهار به دنبال زمین‌خواری هستند، خجالت بکشید از خون شهدایی که با اخلاص برای حفظ انقلاب و نظام خودشان رفتند و شما امروز دارید خون آن‌ها را پایمان می‌کنید. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، حجت‌السلام و المسلمین سیدمحمد موسوی امشب در یادواره‌ی شهدای تاسوعای حسینی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه شهدا همه هستی خود را در طبقه اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: خدا نکند عده‌ای که در جبهه و جنگ هم رزم این شهدا بودند امروز به دنبال نجومی‌ گرفتن و زمین‌خواری باشند؛ انتظار این است که بیاستند بر زندگی ساده، بیاستند بر شفافیت و بیاستند بر خدمت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه می‌فهمیم که مدیران چابهار به دنبال زمین‌خواری هستند، خجالت بکشید از خون شهدایی که با اخلاص برای حفظ انقلاب و نظام خودشان رفتند و شما امروز دارید خون آن‌ها را پایمان می‌کنید.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: استکبار تمام هم و غم خود را گذاشته که انقلاب شکوهند اسلامی جشن 40 سالگی‌اش را نبیند، بدانید این مردم با وجود بی‌تدبیری‌ها و سو مدیریت‌هایی که در حقشان می‌شود از انقلابشان تا پای جان حمایت خواهند کرد.

حجت‌السلام و المسلمین موسوی با اشاره به حادثه تاسوعای حسینی سال 89 در چابهار گفت: افتخار ما این است که در تاسوعای 89، شیعه و اهل سنت ما شهید شدند تا بر همگان ثابت شود که استکبار و دست‌نشانده‌های آن وحدت و موجودیت ما را هدف گرفتند.

وی با ببان اینکه، برکت خون شهدا تا به امروز از انقلاب و نظام حمایت کرده و در سراسر جهان انقلاب ایران را طنین‌انداز کرده است، ادامه داد: تظاهرکنندگان فرانسوی،‌ کشوری که از آن به‌عنوان مهد تمدن یاد می‌شود، امروز با افتخار می‌گویند که از انقلاب 1359 ایران الهام گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چابهار افزود: به برکت خون شهدا امروز همه بر حقانیت ما پی بردند، شورای امنیت سازمان ملل پریشب به قطعنامه پیشنهادی استکبار علیه ایران نه گفت و همه این‌ها برکت خون شهدا و امام شهدا را می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: از دولت انتظار می‌رود به این مردم فخیم و فهیم خدمت‌رسانی کند و به داد مردم برسد، ما کلید تدبیر دولت را ندیدیم، دلار از 18 هزار تومان به 9 هزار تومان آمد، انتظار ما این است که حالا دولت تدبیر کند و ما تدبیر دولت را هم ببینیم.

بزرگداشت شهیدان حادثه تروریستی چابهار در بوشهر برگزار شدوزیر اطلاعات در کرج: دشمن با هدف ضربه‌زدن اقتصادی حرکت تروریستی چابهار را انجام داد

به گزارش تسنیم، گروهک تروریستی جندالشیطان حوالی 10.30 بامداد روز چهارشنبه 24آذر1389 مصادف با نهم محرم‌الحرام، با حمله به دسته‌های عزاداری، طی 2 انفجار انتحاری در نزدیکی مسجد امام حسین چابهار 35 نفر از زنان،کودکان و مردان بی‌دفاع را به شهادت رسانید و 95 نفر را مجروح کرد.

یادواری شهدای تاسوعای حسینی چابهار هرسال 24 آذر ماه با حضور مدیران ارشد لشکری و کشوری سیستان و بلوچستان و جمع کثیری از مردم در مسجد امام حسین چابهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند