Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری کویت «کونا»، اتحادیه اروپا امروز در بیانیه ای از عملیات نظامی احتمالی ترکیه در شمال شرقی سوریه ابراز نگرانی کرد.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه خود از آنکارا خواسته است تا از اقدامات یکجانبه در سوریه خودداری کند.

در بیانیه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره آمده است: از مقامات ترکیه انتظار داریم تا با پرهیز از هرگونه اقدامات یکجانبه در سوریه که به تضعیف تلاشها در مبارزه با داعش و خطر بی ثباتی بیشتر در این کشور منتهی می شود، خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که ترکیه بدون کسب مجوز از دولت قانونی سوریه و بر خلاف قوانین بین المللی به بهانه مبارزه با گروه های کُردی تهدید به انجام عملیات های نظامی جدیدی در سوریه کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه