Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیر کل راهداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه راه های روستایی چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: توسعه جاده های روستایی زمینه ساز ارتقای خدمات به روستائیان محروم کشور می شود.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: اصلاح جاده های خطرناک چهارمحال و بختیاری ضروری است و باید تلاش شود که جاده ها استان مناسب سازی و استاندارد سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: توسعه راه ها و استاندارد سازی جاده ها موجب کاهش حوادث جاده این استان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مسئولان و مدیران باید در مسیر مطالبات مردمی حرکت کنند و کیفیت خدمات رسانی را افزایش دهند.

وی ادامه داد: اولویت ها باید در مسیر رضای خداوند باشد و مدیران این مهم را باید مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 4485986

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد شهرکرد محمد علی نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال

 سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال برای چهارمحال و بختیاری سال تحول در بخش درمان است، گفت: عملیات اجرایی احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی این استان با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار از بهار امسال آغاز می‌شود.

 وی افزود: این مراکز درمانی شامل پلی‌کلینیک بروجن، درمانگاه تخصصی شهرکرد و درمانگاه در شهر‌های اردل، شلمزار و سامان است که پارسال در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصویب شده بود.

وی تصریح کرد: این تعداد مجموعه درمانی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با اعتباری حدود هفت هزار میلیارد ریال اجرایی می‌شود و تلاش داریم تمامی این مراکز درمانی تا پایان امسال بهره‌برداری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی ادامه داد: عملیات اجرایی سه طرح بیمه‌ای نیز در استان با ۱۰ هزار مترمربع در بهار امسال آغاز می‌شود.

بیمارستان فرخشهر در غرب کشور شاخص می‌شود

حسینی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر به یکی از بیمارستان‌های شاخص در منطقه غرب کشور تبدیل می‌شود، اظهار داشت: امسال تجهیزات و امکانات بیمارستان تکمیل می‌شود و تعداد تخت‌های آن افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: برای افتتاح درمانگاه دندانپزشکی و درمانگاه تخصصی شهرکرد هم اعتبار خوبی درنظر گرفته شده است که امسال افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی تامین اجتماعی در استان طی امسال تقویت می‌شود، افزود: با نشستی که ابتدای سال با استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد مقرر شد تا کارگروهی شکل گیرد و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را با دقت رصد و نتیجه را اعلام کند.

حسینی ادامه داد: تامین اجتماعی آمادگی دارد تا در استان در بخش کشاورزی، دامپروری، فلزات، صنایع پتروشیمی و گردشگری طرح اقتصادی در استان اجرا کند و در این رابطه برنامه دارد.

وی یادآور شد: در ۲ شهرستان سامان و کیار نیز برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری برنامه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی
  • بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال
  • تکمیل طرح‌های حوزه درمان و سلامت در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد
  • اعلام شعار و روزشمار هفته سلامت ۱۴۰۳
  • صرف بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۱ طرح هادی روستایی
  • آغاز احداث ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال