Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:04:11 GMT

اعتبارات پاسخگوی راه‌های استان یزد نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۱۵۲

اعتبارات پاسخگوی راه‌های استان یزد نیست

علی فیاض در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اعتبارات استانی و ملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد اظهار داشت: اعتبارات استانی این اداره کل در سال جاری در مجموع ۳۴۳ هزار ۵۷۶ میلیون ریال بوده که از محل‌های سرمایه استانی، سه درصد حاصل از نفت خام و گاز طبیعی و اعتبار قانون استفاده متقاضیان از امکانات کشور در قالب ۲۴ طرح و ۱۸۱ پروژه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتبارات استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در سال گذشته عنوان کرد: اعتبارات استانی این اداره کل در سال  جاری نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۰.۴ درصدی مواجه بوده است.

فیاض، سهم اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در سال جاری نسبت به کل اعتبارات استانی استان یزد را ۷.۲۸ درصد اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه سال جاری نیز مبلغ ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اسناد خزانه بند «ز» از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته که مراحل صدور و پرداخت آن به پیمانکاران در دست اقدام است.

رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: در بخش اعتبارات ملی در سال جاری ۴۴۹ هزار و ۱۵۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ابلاغ شده که نسبت به سال گذشته از کاهش ۲۳.۳ درصدی برخوردار بوده است.

فیاض عنوان کرد: در سال ۹۶ کل مبلغ تخصیص یافته از اعتبار ابلاغی، ۱۷۷ هزار و ۹۱۱ میلیون ریال بوده که ۱۱۵ هزار و ۵۱۶ میلیون ریال آن به صورت نقدی و ۶۲ هزار و ۳۹۵ میلیون ریال آن به اسناد خزانه ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: این اعتبارات و تخصیص‌ها در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه جوابگوی نیازهای موجود در زمینه مرمت و نگهداری راه‌ها و پرداختی بابت هزینه های نیروهای طرح و سایر هزینه ها نیست.

کد خبر 4485990

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد راهسازی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است