Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی امروز شنبه در پایان مسابقات «فرمول ای» در شهر الدرعیه در ریاض حضور یافت.

خبرگزاری عربستان، تصاویری از حضور محمد بن سلمان منتشر کرد که وی را در معیت محمد بن زاید ولیعهد امارات نشان می دهد و بن سلمان دستش را به نشانه قدرت بالا آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اشاره ولیعهد در واقع به چالش طلبیدن آمریکایی ها به فاصله یکروز پس از مصوبه مجلس سنای این کشور علیه عربستان است.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.

در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸