Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، شنبه ، ۲۴ آذر  ۱۳۹۷ به شرح زیر است: SPV نفت در برابر غذا و کالا نیست/ از هل دادن اروپا به آغوش ترامپ و نتانیاهو خودداری کنیم/با وجود ساز و کار ویژه نیازی به نقل و انتقال چمدانی پول نیست

سفیر اسبق ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو تاکید کرد:با وجود سازوکار ویژه مالی، دیگر نیز به نقل و انتقال پول به صورت فیزیکی و چمدانی نیست و پول خرید و فروش‌ها از این طریق حواله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش واعظی به پیشنهاد یارانه ۹۰۰ هزار تومانی از سوی احمدی‌نژاد/ مردم خوب می‌دانند چه کسی تحریم‌ها را برای کشور رقم زد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مردم خوب می‌دانند کسی که این همه مشکلات را برای ما ایجاد کرد و این همه تحریم‌ها را به وجود آورده است.

کره جنوبی در ماه نوامبر هیچ نفتی از ایران وارد نکرده است

اطلاعات گمرکی روز شنبه نشان داد که کره جنوبی با وجود معافیت‌های نفتی آمریکا، در ماه نوامبر برای سومین ماه متوالی نفتی از ایران وارد نکرده است.

احمدی‌نژاد برای پرداخت یارانه‌ها ۵هزار میلیارد به بانک مرکزی بدهکار بود/ امکان افزایش یارانه‌ها وجود ندارد/ فعلا باید بدهی‌های دولت قبل را بپردازیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درخصوص افزایش یارانه‌ها به 900 هزار تومان گفت: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان یارانه برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ یارانه را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

تلاش جمهوری‌خواهان برای افزایش فشار بر بانک‌های ایران و مقابله با ساز و کار ویژه مالی اروپا

جمعی از نمایندگان جمهوری‌خواه به رهبری تد کروز در تلاش برای تهیه طرحی هستند که طی آن بتوانند به بهانه واهی حمایت مالی از تروریسم و پولشویی دسترسی بانک‌های ایران به سیستم مالی جهانی را قطع کنند.

دستور جهانگیری به دو وزیر درباره خودروهای دپو شده در گمرک

معاون اول رییس در دستوری به وزرای اقتصاد و صنعت، خواستار عمل به مقررات در خصوص خودروهای دپو شده در گمرک شده است.

ناوگروه ۵۸ نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

مراسم استقبال از پنجاه و هشتمین ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور امیر دریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و خانواده های کارکنان ناوگروه اعزامی؛ در منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس برگزار شد.

حضور ظریف در نشست بین‌المللی دوحه + تصاویر

وزیر امور خارجه پیش از ظهر امروز در نشست بین‌المللی دوحه (Doha Forum ۲۰۱۸) شرکت کرد.

بررسی تعهدات شرکت‌های خودرو سازی در کمیسیون اصل نود با حضور جنیدی

تعهدات شرکت‌های خودروسازی این هفته با حضور معاون حقوقی رئیس‌جمهور در کمیسیون اصل نود مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.

استیضاح وزیر علوم در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود

استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح روز یکشنبه و سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد شد

طبق دستور پزشک صحبت کردن برای آیت الله شاهرودی خوب نیست/ CFT هنوز به دست ما نرسیده است/ از منافع نظام و مردم نخواهیم گذشت

دبیر تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: درباره (CFT) نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم زیرا هنوز به دست ما نرسیده است شما مطمئن باشید مجمع تشخیص مصلحت نظام از منافع نظام و مردم نخواهد گذشت و با شجاعت و منطق و با نظر همه کارشناس‌های کشور این لایحه را بررسی خواهد کرد.

جامعه بین‌المللی به سمتی می‌رود که استانداردهای عمومی را در جوامع ملی اجرایی سازد/ ایران تافته جدا بافته نیست

استاد حقوق دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: وقتی از تعاملات روزمره بین‌المللی صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم بدون رعایت این ضوابط و حضور و مشارکت در این صحنه‌ها زندگی کنیم به ویژه آنکه اقدامات تروریستی زیاد رخ داده و کشور ما نیز خود قربانی آن است.

افشای روابط نظامی- امنیتی کشورهای عربی با اسرائیل؛ اهداف و سناریوها

اسرائیل با اذعان به رد درخواست کشورهای حوزه خلیج (فارس) برای خرید هواپیمای صنایع هوایی این رژیم پرده از پشت صحنه همکاری نظامی تل آویو و کشورهای عربی و اسلامی منطقه برداشت.

کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود

کمیسیون برنامه و بودجه این هفته علاوه بر بررسی کلیات لایحه بودجه، انتخاب ۹ نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه را در دستور کار خود دارد.

بررسی نحوه برگزاری راهپیمایی‌ها و پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در دستور جلسه کمیسیون شوراها

وزیر کشور این هفته جهت پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون شوراها حاضر خواهد شد.

بررسی ابعاد حادثه تروریستی چابهار در کمیسیون امنیت ملی

کمیسیون امنیت ملی این هفته درخواست عده‌ای از نمایندگان را برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی در خصوص اظهارات ظریف وزیر امور خارجه را بررسی خواهند کرد.

در ایران منافع ملی تحت الشعاع رقابت‌های سیاسی قرار می‌گیرد/ شورای نگهبان در بررسی CFTوارد کارکرد مجمع شده است

نماینده تهران گفت: در ماجرای بررسی CFT شورای نگهبان وارد کارکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام شده و می‌گوید پیوستن ایران به نفع مصلحت و منافع ملی نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

حسین علی حاجی دلیگانی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنجشنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد