Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی مهیج و فوق‌العاده زیبای دورتموند و برمن با برتری زرد و مشکی‌ها خاتمه یافت.

طرفداری- بروسیا دورتموند با این پیروزی صدرنشین نیم فصل بوندس لیگا خواهد بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه، 24 آذر 1397 (پانزدهم دسامبر 2018)

تورنمنت: بوندس لیگا | هفته پانزدهم از فصل 2018/19

گلزنان: آلکاسر (19)، رویس (27)
مکس کروزه (35)

شرح بازی

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق آغازین وردربرمن بود که پرس و فشار تیم برتر میدان بود. آن‌ها با چند ضربه کرنر و ایستگاهی سعی کردند که روی دروازه دورتموند خطر ایجاد کنند.

دقیقه 7 بازی ضدحمله سریع دورتموند با ضربه چیپ آلکاسر در موقعیت تک به تک همراه شد، توپ در آستانه ورود به دروازه بود که دیوی کلاسن از راه رسید و از روی خط توپ را برگشت داد. همین صحنه باعث شد تا دقایقی بعد کلاسن به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کند.

پیش از تعویض، او در دقیقه 11 و در محوطه جریمه خطایی روی رویس انجام داد. بازیکنان دورتموند اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد. نکته جالب اینکه چند دقیقه بازی در جریان بود و دیگر فرصت نشد که داور از سیستم کمک داور ویدیویی برای بررسی صحنه استفاده کند!

دقیقه 17 روی پاس پیشچک آلکاسر در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، زاویه بسته سبب شد تا موقعیت خوبی برای شوت‌زنی پیدا نکند و پاولنکا توپ را مهار کرد.

دقیقه 19 دورتموند روی ارسال ایستگاهی گریرو و ضربه سر آلکاسر به گل رسید. داور ابتدا این صحنه را آفساید اعلام کرد، اما لحظاتی بعد با سیستم کمک داور ویدویی گل سالم اعلام شد.

موقعیت جدی بعدی دورتموند هم تبدیل به گل شد. دقیقه 27 روی پرس عالی آلکاسر صاحب توپ شد تا حمله‌ای برای دورتموند ترتیب دهد، در نهایت روی کار ترکیبی بازیکنان دورتموند رویس بود که تیمش را به گل دوم رساند.

یک دقیقه بعد دورتموند شانس رسیدن به گل سوم را هم داشت. بازم هم پرس و باز هم توپ‌ربایی آلکاسر، آلکاسر سانچو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما توپ به پای سانچو نگرفت تا ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون برود.

برمن کماکان سعی می‌کرد روی ضربات شروع مجدد ایجاد موقعیت کند اما مدافعین یا دروازه‌بان دورتموند توپ‌ها را دفع می‌کردند.

دقیقه 32 شوت عالی کوین که به جای کلاسن وارد زمین شده بود را بورکی به کرنر فرستاد.

دقیقه 35 وردربرمن به گل رسید. موقعیت شوت‌زنی برای مکس کروزه و ضربه مهار نشدنی او بورکی را مغلوب کرد.

دقیقه 40 یک ضربه ایستگاهی عالی از رویس را پاولنکا از گوشه دروازه درآورد و دفع توپ او یک کرنر برای دورتموند در پی داشت. یک دقیقه بعد پاولنکا شوت ویتسل از داخل محوطه را مهار کرد.

دقیقه 44 ضدحمله سریع دیگری از دورتموند. توپ در موقعیت تک به تک به گریرو رسید اما مویساندر از راه رسید و پیش از زدن ضربه نهایی توسط گریرو توپ را به کرنر فرستاد.

در لحظات پایانی نیمه نیز اشتباه عجیب دیالو در پاس رو به عقب هارنیک را در آستانه تک به تک شدن با بورکی قرار داد. بورکی و هارنیک خارج از محوطه به هم رسیدند، همزمان دلینی نیز به کمک بورکی آمد و با یک خطا از خطرناک‌تر شدن موقعیت جلوگیری کرد.

گزارش نیمه دوم به زودی ارسال می‌شود...

برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

بروسیا دورتموند 1-0 وردربرمن | پاکو آلکاسر (دقیقه 19): 

بروسیا دورتموند 2-0 وردربرمن | مارکو رویس (دقیقه 27): 

بروسیا دورتموند 2-1 وردربرمن | مکس کروزه (دقیقه 35): 

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و پاری سن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این نیمه با برتری 1-0 تیم آلمانی به پایان رسید.

دورتموند که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از حمایت ویژه طرفدارانش برخوردار بود فشار زیادی روی دروازه پی‌اس‌جی وارد کرد تا اینکه در دقیقه 36 به گل رسید.

نیکو اشلوتربک از خط دفاعی دورتموند متوجه درخواست نیکلاس فولکروگ در زمین حریف شد و با ارسال بلند توپ را به نیمه پی‌اس‌جی فرستاد.

لوکاس هرناندز در نقش مدافع میانی پس از فرود توپ روی زمین در کورس با مهاجم دورتموند تلاش کرد تا مانع از گلزنی او شود اما فولکروگ با ضربه محکم پای راست توپ را از کنار جانلوئیجی دوناروما عبور داد و تیمش را پیش انداخت.

هرناندز در آخرین لحظه تلاش برای توپ ربایی از فولکروگ، زانوی چپش را روی زمین ستون کرد و برخورد بازیکن حریف با او باعث شد که زانوی او رو به داخل تحت فشار قرار بگیرد و موجب آسیب دیدگی شود.

درحالیکه طرفداران دورتموند این گل مهم را جشن می‌گرفتند هرناندز برای لحظاتی روی زمین بود و پس از مداوا و بازگشت به جریان بازی، نتوانست از درد زیادی بازی ادامه دهد.

مدافع پی‌اس‌جی در دقیقه 42 با لوکاس برالدو جوان تعویض شد تا لوئیس انریکه برخلاف میل خود در دقایق پایانی نیمه اول این بازی حساس به اجبار یک تعویضش را خرج کند.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی