Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن و به منظور حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این راستا ۷۷۵ واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و نیز ۱۵۶ واحد مسکن استیجاری شهر‌های استان در غالب تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبارک قدم افزود: هزینه این واحد‌ها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و از طریق اعطای تسهیلات یارانه دار و کمک‌های مالی کمیته امداد تامین می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری زمین به کمیته امداد نیز تصریح کرد: در این خصوص نیز به تعداد نیاز اعلامی و پس از بررسی لازم بصورت مسکن گروهی به کمیته امداد واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه بازآفرینی پایدار شهری، خاطرنشان کرد: توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنان بافت‌های حاشیه‌ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات این نهاد در بافت‌های حاشیه‌ای افزود: برای ساکنان این مناطق علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف بویژه برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر، خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه می‌شود.

سهندی همکاری با سمن‌ها و کانون‌های کمیته امداد را راهکار‌هایی موثر برای بافت‌های فرسوده دانست.

در ادامه این مراسم تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.   انتهای پیام/   امضای تفاهم نامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری با همکاری ادارات یک هزار واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 940 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که امروز دوشنبه در روستای گوشه به نمایندگی افتتاح شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی اقدام ماندگار دولت مردمی خواهد بود.

وی افزود: خدمات بی‌بدیل نظام اسلامی و دولت مردمی برای تأمین مسکن محرومان به ثمر نشست و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در تأمین مسکن همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدزاده تصریح کرد: دولت با تأمین اعتبار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این تعداد واحد مسکونی را در سطح استان احداث کرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کمیته تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان تأکید کرد و گفت: در صورت همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و دیگر نهادها پیش‌‍بینی می‌شود احداث مسکن مددجویان به دو هزار واحد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین