Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:04:07 GMT

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مدافع معروف تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۴۷۲

تیم فوتبال پرسپولیس سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، با محرومیت سنگینی مواجه و از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد اما توانست با توجه به مشکلات نتایج خوبی بگیرد و نایب قهرمانی در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کند.

محرومیت پرسپولیس ۲۸ آذر ۱۳۹۷ (۴ روز دیگر) به پایان می‌رسد و از آن تاریخ، سرخپوشان می‌توانند از بازیکنان جدید شان (سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری) استفاده کنند و همچنین بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ، سرخپوشان در ۳ پست دفاع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم بازیکن می خواهند و قرار شد مذاکرات برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی کروات از امروز (شنبه) آغاز شود.

در روزهای گذشته برخی خبرها از جذب مرامند از سوی پرسپولیس تهران منتشر شده بود اما مسئولان تیم سرخپوش اظهار می کردند، تاکنون با هیچ بازیکنی مذاکره نکردند اما امروز (شنبه) مشخص شده مذاکرات ابتدایی با این بازیکن و مدیر برنامه هایش انجام شده و قرار است در صورت کسب رضایت از تیم مشهدی (پدیده) مرادمند پرسپولیسی شود.

این بازیکن کماکان با باشگاه پدیده قرارداد دارد و در صورت کسب رضایت و همچنین توافق با پرسپولیس می تواند به جمع شاگردان برانکو اضافه شود.

این بازیکن ۲۵ ساله که سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد، در لیگ هجدهم و در نیم فصل نخست برای مشهدی‌ها ۹ بازی انجام داده و در ۳ بازی مقابل پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان کارت زرد گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال مشکلات لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس بازی نیم فصل پارس جنوبی فولاد خوزستان اصفهان اصفهان پرسپولیس فوتبال فوتبال پرسپولیس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!