Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، سید مجتبی متولیان با بیان اینکه رقابت‌های بین‌المللی کاراته به مدت چهار روز در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی تهران با حضور ۱۱ تیم خارجی برگزار شد، تاکید کرد: ورزشکاران استان ۲۵مدال از مسابقات بین المللی کاراته دشت کردند.

وی بیان کرد: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان در روز سه شنبه ۲۰ آذر آغاز شد و در جمعه ۲۳ آذر با معرفی برترین ها در رده های مختلف سنی در دو بخش کاتا و کومیته به اتمام رسید از سوی دیگر ۳۵ کاراته کا زن و مرد با پنج مربی در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در رقابت‌های بین المللی کاراته تهران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت کاراته استان سمنان با اشاره به اینکه چهار مدال طلا، هشت نقره و ۱۳ برنز سهم ورزشکاران سمنانی در این رقابت ها بود، بیان کرد: هلیا طالب، مهدیه مردای، ملینا حقیقت و کوثر تیموری مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کردند همچنین محسن برجعلی زاده، ساغر جندقی، عرشیا رکاب‌دار، محمد امین نوروزی، فاطمه اکبری، سید مهدیه رضوی، ساجده عرب و مهرگان زارع، مدال نقره رقابت‌های بین‌المللی کاراته تهران را کسب کردند.

متولیان گفت: کوثر تیموری، شیدا احمدیان، شکیبا حیدریان، کیانا علیان، آرزو کرم الدین، سوگند خیرالدین، نگین مرادی، مهدیه مرادی، ملینا حقیقت، ساره شهیدی، ثنا عرب، سما اصغری علایی و نهال خباز نیز به جایگاه سوم این رقابت ها دست یافتند.

کد خبر 4486002

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی ورزش و جوانان استان سمنان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ دنیا آقایی ملی پوش کوراش کشور با کسب نشان طلا وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ،  جواز حضور در رقابت‌های کوراش قهرمانی بزرگسالان آسیا در تهران رو بدست آورد، عسل کلامی مدال نقره رو کسب کرد
محبوبه خورشیدی مربیگری تیم را بر عهده داشت ، رکسانا ابراهیمی در این مسابقات داوری کرد.
چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۱ تیم در زاهدان برگزار شد

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد