Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

پسر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهار نظری خروج مسلمانان از سرزمین‌های اشغالی را خواستار شد.

 به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» «یائیر نتانیاهو» شنبه در صفحه فیسبوک خود مدعی شد که صلح و آرامش در سرزمین‌های اشغالی بدون خروج شهروندان عرب میسر نخواهد شد.

 وی در صفحه شخصی فیسبوک نوشت: «صلح تا زمانی که یکی از این دو حالت رخ ندهد، محقق نخواهد شد: اول، همه یهودیان سرزمین اسرائیل را ترک کنند؛ دوم، تمام مسلمانان سرزمین اسرائیل را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امیدوارم دومی رخ دهد.»

 یائیر نتانیاهو سپس مدعی شد که در کشورهای ایسلند و ژاپن به خاطر عدم وجود مسلمانان هیچ حمله خرابکارانه‌ای صورت نمی‌گیرد.

پسر نتانیاهو 2 سال پیش نیز از قانون ممنوعیت پخش اذان حمایت کرده بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایسلند ژاپن قانون ایسلند ژاپن سرزمین های اشغالی مسلمانان نخست وزیر رژیم صهیونیستی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو/درخواست نجات اسرا از«بایدن»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

منابع فلسطینی شنبه شب از اراضی اشغالی گزارش دادند که درگیری در خیابان بگین تل آویو در اطراف وزارت جنگ همچنان ادامه دارد و معترضان حاضر به تخلیه خیابان نیستند.

از سوی دیگر، با تشدید اوضاع امنیتی در سرتاسر اراضی اشغالی و افزایش نارضایتی‌ها از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ غزه، مخالفان نتانیاهو در ادامه تظاهرات روزانه خود در خیابان‌های شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی با حمل پلاکاردی خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از وی خواستند تا اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در نوار غزه را از دست نتانیاهو نجات دهد.

مخالفان معتقدند نتانیاهو مانع اصلی بر سر راه توافق تبادل اسرا و بازگشت افراد دربند مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی است.

کد خبر 6077081

دیگر خبرها

  • شب پرستاره قدس و جیغ نتانیاهو
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • تحلیلگر عرب: پاسخ ایران به اسرائیل، آرزوی همه عرب ها و مسلمانان بود
  • حمله شدیداللحن لاپید به نتانیاهو
  • نتانیاهو به وزیران کابینه خود دستور داده سکوت کنند
  • فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم
  • نتانیاهو: حملات ایران را دفع‌کردیم
  • آکسیوس: بایدن، نتانیاهو را از پاسخ به حمله ایران برحذر داشت
  • واکنش جدید نتانیاهو به حمله شب گذشته ایران
  • تداوم تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو/درخواست نجات اسرا از«بایدن»