Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر فیلم‌ سینمایی "گودزیلا: سلطان هیولاها" به کارگردانی "مایکل دووگرتی" توسط کمپانی سازنده این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مجموعه پوستر فیلم‌ سینمایی "گودزیلا: سلطان هیولاها" به کارگردانی "مایکل دووگرتی" توسط کمپانی سازنده این فیلم سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودزیلا: سلطان هیولاها فیلمی به کارگردانی مایکل دووگرتی است که از سوی لجندری پیکچرز در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. دووگرتی به همراه زک شیلدز و مکس بورنستاین فیلمنامهٔ این فیلم را نوشته که دنباله‌ای بر فیلم گودزیلا (۲۰۱۴) بوده و سی و پنجمین فیلم از فرنچایز گودزیلا محسوب می‌شود.

همچنین این فیلم سومین فیلم از دنیای هیولایی کمپانی لجندری و سومین فیلم گودزیلاست که آن را به طور کامل یک استودیوی هالیوودی ساخته است. با وجود تشابه عنوان، داستان فیلم ارتباطی با فیلم محصول سال ۱۹۵۶ با همین عنوان ندارد.

بازیگران اصلی فیلم ویرا فارمیگا، کن واتانابه، سالی هاوکینز، کایل چندلر، میلی بابی براون، برادلی وایتفورد، توماس میدلتیچ، چارلز دنس، اوشی جکسون جونیور، آیشا هیندز و جانگ زئی هستند.

فیلمبرداری این اثر در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۷ در آتلانتا واقع در جورجیا آغاز و در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ به پایان رسید. قرار است این فیلم در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ در ایالات متحده به صورت دوبعدی سه‌بعدی و آی‌مکس اکران شود.

داستان در خصوص تلاش‌های قهرمانانهٔ سازمان نهان‌جاندارشناسی "مونارک" است که اعضایش با تنش و درگیری میان هیولاهای غول‌پیکر (کایجوها) مواجه می‌شوند، از جمله گودزیلای قدرتمند که با ماترا، رودان، و حریف نهایی‌اش، گیدورا شاه سه سر روبرو می‌شود. هنگامی که این ابرموجودات باستانی - که گمان می‌شد افسانه هستند - دوباره ظاهر می‌شوند، همگی برای برتری رقابت می‌کنند.

ویرا فارمیگا در نقش "دکتر اِما راسل"، کن واتانابه در نقش "دکتر ایشیرو سریزاوا"، سالی هاوکینز در نقش "دکتر وی‌وین گراهام"، کایل چندلر در نقش "مارک راسل"، میلی بابی براون در نقش "مدیسون راسل"، برادلی وایتفورد در نقش "دکتر استانتون" و توماس میدلتیچ در نقش "دکتر هنری" در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم گودزیلا اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول مرکز نیکو کاری و توانمند سازی جواد الائمه (ع)  روستای سلطان آباد گفت: در راستای کمک‌های مومنانه تعداد ۵۰  بسته معیشتی  توسط یکی  از  خیران، و با همکاری  مرکز نیکو کاری یاد شده تهیه  و  بین نیازمندان  روستا  توزیع شد.

بهروزی افزود: این اقلام  معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید   شامل:  برنج، روغن، ماکارونی، خرما، قند، حبوبات و مرغ در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: همچنین تعدادی مرغ نیز توسط پایگاه بسیج محل تهیه و به همت مرکز نیکو کاری و توانمند سازی جواد الائمه (ع) روستای سلطان آباد میان خانواده‌های نیازمند تقسیم شد.

دیگر خبرها

  • «سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد
  • «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • اوضاع عجیب ورزشگاه آزادی بعداز مراسم مذهبی!
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • فیلسوف چگونه موجودی است؟
  • (ویدئو) وقتی سلطان جنگل مثل میمون از درخت بالا می‌رود!
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟ (+عکس)
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ