Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@03:09:33 GMT

فروش عمده موادمخدر در پیچ اینستگرام موادفروش مشهدی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۵۹۸

رکنا: سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری عمده فروش مواد مخدر با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج شریفی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر Drugs به صورت عمده می کرد با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس Police امنیت عمومی خراسان رضوی مخفیگاه متهم را در تربت حیدریه شناسایی کردند و با اخذ مجوز از مقام قضایی وارد مخفیگاه این فرد شده و موفق شدند وی را دستگیر و ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر را نیز کشف وضبط شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه فروش مواد مخدر در فضای مجازی رو به افزایش بوده و مردم می توانند در صورت مواجه شدن با این موضوع به پلیس امنیت عمومی گزارش کنند تا پیگیری لازم انجام شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود تشنج بازیگر معروف ایرانی سر صحنه فیلمبرداری/ او بستری شد !+عکس ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه حمله زورگیران خشن با قمه به پلیس لباس شخصی در آبادان +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اینستاگرام Instagram مواد مخدر Drugs پلیس Police فضای مجازی اخبار حوادث شبکه اجتماعی مواد مخدر فروشگاه اینستاگرام پلیس امنیت عمومی عکس دختر قتل جوان طلاق مردم زن پلیس زندگی اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!