Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور رییس‌جمهور برای آغاز نوبت دوم توزیع بسته‌های حمایتی خبر داد.

به گزارش ایبِنا، محمد شریعتمداری درباره توزیع بسته‌های حمایتی گفت: توزیع بسته‌های حمایتی کارگران تمام شد. کارمندان آموزش و پرورش هم گرفتند. دیگر وزارتخانه‌ها تک به تک با تایید ذیحسابان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کلیه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و پشت نوبتی ها هم اقدام شد. در ادامه گروه سوم تمام کسان دیگری هستند که حقوق زیر سه میلیون دارند و بتدریج در گروه‌های مختلف ساماندهی شدند مثل رانندگان و کارگران ساختمانی؛ دستور رئیس جمهور برای شروع نوبت دوم بسته‌های حمایتی سازمان‌های حمایتی چون بهزیستی و امداد ابلاغ شده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره آن دسته از افرادی که بیمه نیستند و در گروه‌های مشمول قرار نمی‌گیرند نیز گفت: بخش غالبی از مردم بیمه‌اند اما غیر از آن بعد از اتمام این مرحله، این افراد به مراکز بهزیستی و امداد مراجعه و تقاضایشان را ارائه می کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از امروز به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.


رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.


او با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.


نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.


دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان