Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:49:44 GMT

توضیح سولاری در مورد نیمکت نشینی دوباره ایسکو

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۷۵۹

توضیح سولاری در مورد نیمکت نشینی دوباره ایسکو

رئال مادرید پیش از سفر به امارات و حضور در جام جهانی باشگاه ها به یک برد ارزشمند اما خفیف برابر رایووایکانو دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، با این پیروزی که با تک گل بنزما حاصل شد، رئال موقتا به رده سوم لالیگا صعود کرد و فاصله با بارسای صدرنشین را به دو امتیاز کاهش داد. در بازی امشب ایسکو 90 دقیقه روی نیمکت نشست و سولاری حتی به او دستور گرم کردن هم نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال امشب خوش شانس بود که کورتوا دقیقه 91 با دو سیو عالی اجازه گلزنی به مهاجم رایو را نداد.

 

 

 

 

سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« در طول بازی حاکم توپ و میدان بودیم. نیمه اول باید با دو سه گل برتری به رختکن می رفتیم اما فرصت ها را از دست دادیم. وقتی گل نزنی در نهایت باید برای کسب پیروزی فشار و سختی را تحمل کنی. نیمه دوم هم آسنسیو یک موقعیت عالی را از دست داد و رایو تا دقیقه آخر اصلا موقعیتی برای گلزنی به دست نیارود.»

 

سرمربی آرژانتینی رئال ادامه داد:« از نظر من تیم خوب بازی کرد؛ به خصوص در نیمه اول. البته حریفان هم کار می کنند و رایو امشب خوب بازی کرد. آنها در هفته های اخیر هم نشان داده بودند که تیم خوبی هستند. نتوانستیم کار رایو را در نیمه اول تمام کنیم و در نهایت طبیعی است که استرس بر تیم حاکم شود.

اگر از موقعیت های مان به درستی استفاده می کردیم، روند بازی به گونه ای دیگر طی می شد. برابر اوئسکا یک گل زدیم و سپس حریف فشار زیادی به ما وارد کرد ولی امشب همه چیز متفاوت بود. ما تیم برتر میدان بودیم و رایو فقط در دقیقه آخر بازی دو موقعیت به دست آورد.»

 

نیمکت نشینی دوباره ایسکو:« من به عنوان مربی دوست دارم همه بازیکنانم خوب تمرین کنند، با نشاط و کاملا متعهد باشند. همه برای این مهم تلاش می کنیم. من سعی می کنم نه در انتخاب ترکیب اصلی و نه در تعویض ها مرتکب اشتباه نشوم. این بخشی از وظایف من است.»

 

مصدومیت بنزما و آسنسیو:« فکر می کنم مصدومیت هر دو چندان جدی نباشد. فردا در هواپیما وضعیت شان مشخص خواهد شد چرا که اصلا وقت برای ریکاوری هم نداریم و باید راهی امارات شویم. از عملکرد هر دو راضی هستم. این همان آسنسیویی است که همه می خواهیم. او عالی کار کرد.»

 

سوت های هواداران:« آنها در تمام طول بازی حامی ما بودند و در انتها و پس از اینکه حریف دو موقعیت خوب را روی دروازه ما خلق کرد و نزدیک بود برد را از دست بدهیم، اعتراضات کمی طبیعی بود.»

 

رئال مادرید سانتیاگو سولاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سانتیاگو سولاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد