Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر ورزشی سابق یوونتوس که به باشگاه اینتر پیوسته است کار خود را در این تیم با تغییراتی بزرگ آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پپه ماروتا مدیر ورزشی سابق یوونتوس که چند روز پیش با عقد قراردادی به باشگاه اینتر پیوست حالا کار خود را آغاز کرده و می‌خواهد تغییراتی در این تیم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر معتقد است تیم باید سرمربی خود را تغییر دهد و به عنوان اولین گزینه آنها باید به سراغ آنتونیو کونته بروند. قدم بعدی بین بازیکنان است و اینتر باید وسط زمین خود را تقویت کند.

ماروتا برای این موضوع لوکا مودریچ بهترین بازیکن سال جهان را پیشنهاد کرده و این در حالی است که هافبک رئال مادرید مذاکراتی را با اینتری‌ها داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر اینتر مودریچ کونته میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • برداشت کلزا در مزارع میاندورود
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد