Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:30:40 GMT

انفجار منزل مسکونی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۸۷۳

انفجار منزل مسکونی در خرمشهر

میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهردر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه 125سازمان آتش نشانی خرمشهر راس ساعت۲۲:۲۵ مبنی بر انفجار یک منزل مسکونی واقع در روستای قصبه منیعات خرمشهربلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره۳ایثار به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صاحبخانه با مراجعه به منزل برای اینکه گاز پخش شده را به بیرون  هدایت کند متاسفانه کلید برق پنکه سقفی را روشن کرده واین امر باعث انفجار شده است .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهرگفت: در این حادثه سه نفر دچارسوختگی شدند که بعداز انتقال به بیمارستان ولیعصر (عج )خرمشهر برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام شدند.

انتهای پیام/ د

انفجار منزل مسکونی  در روستای قصبه منیعات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد

شهردار بجنورد، گفت: چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در شهر بجنورد که توسط مالک تجمیع شده بود با شکایت همسایگان مبنی بر بوی نامطبوع کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی کشمیری ضمن اعلام خبر کشف قریب به 100 خاور زباله از یک منزل مسکونی در مرکز استان، اظهار داشت: چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در شهر بجنورد که توسط مالک  تجمیع شده بود با شکایت همسایگان مبنی بر بوی نامطبوع کشف شد.

شهردار بجنورد با تشریح این اتفاق، تصریح کرد: تمام نقاط این ملک مخروبه و مملو از زباله بود که نه تنها حیاط این ملک، بلکه اتاق‌ها هم مملو از زباله و ضایعات بود که همسایگان به دلیل انتشار بوی نامطبوع متوجه این موضوع شده بودند.

وی با اشاره به اینکه مالک این ملک نیز در میان همین زباله‌ها زندگی می‌کرد، گفت: شهرداری به دستور دادستانی در حال تخلیه زباله‌های این ملک میلیاردی است که تاکنون تخلیه ضایعات به اتمام نرسیده و کارگران مشغول تخلیه و انتقال زباله‌ها هستند.

کشمیری حجم زباله‌های انباشته شده در این ملک را قابل توجه دانست و افزود: حجم زباله‌ها به قدری زیاد است که 80 سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابه‌جا کرده، اما هنوز به اتمام نرسیده است.

شهردار بجنورد در پایان ضمن اشاره به تلاش شهرداری مبنی بر تخلیه کامل زباله‌ها و رفع آلودگی‌های ناشی از این تجمیع ضایعات در این منزل مسکونی، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم 10 سرویس خاور دیگر مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار ۲ مصدوم داشت