Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه لبنیات در شبکه خبر درباره یکسان سازی قیمت لبنیات صحبت کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم لبنیات قیمت لبنیات شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

 به گزارش تابناک، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آن‌ها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کار‌های تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند، اما اشتراکات آن‌ها به هم نزدیک است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تاریخ طب در ایران پس از اسلام در فهرست صد کتاب ماندگار قرار گرفت
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد
  • ۱.۵ میلیون تن شیرخام به بازار‌های هدف صادر می‌شود