Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب پیری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک صحنه داور به سود حریف یک ضربه کاشته گرفت و بازیکن حریف از روی زرنگی توپ را وارد دروازه ما کرد این در حالی است که بازی باید با سوت داور آغاز می شد و ما نسبت به این موضوع واکنش دادیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد بیرون کشیدن تیم از زمین بازی را داشتید گفت: خیر این گونه نیست، ناراحتی من به بازی های قبل بر می گردد، مگر ظرفیت تیم استقلال خوزستان چقدر است که در هر بازی حق ما را ضایع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 82 بازیکن ما را سرنگون کردند اما داور از گرفتن پنالتی صرف نظر کرد.
سرپرست تیم استقلل خوزستان ادامه داد: اگر کارشناسان داوری و حتی رییس کمیته داوران اعلام کند که استقلال خوزستان در این بازی متضرر شده است آیا چیزی به ما خواهد رسید؟ اما از آن سو من یا بازیکنان تیم را محروم یا جریمه نقدی می کنند. اگر سپاهان قهرمان نیم فصل شد به خاطر این بی عدالتی بود که در بازی امروز شاهد بودیم.
وی با بیان این که در مقابل سپاهان به لحاظ فوتبالی باید برنده بازی می شدیم و می توانستیم سه بر یک پیروز میدان شویم افزود: به تیم سپاهان تبریک می گویم و امیدوارم در فوتبال هرکس به حقش برسد، نه این که چون صدای ما به جایی نمی رسد حق ما را پایمال کنند.
پیری افزود: هر جا که کار کنم نسبت به تیمم تعصب دارم، زمانی در سپاهان بودم و به خاطر همین تیم به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری، محروم شدم. اکنون تمام تیم های لیگ مثل ذوب آهن، پدیده، فولاد، سپاهان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نسبت به قضاوت داوری شاکی هستند لذا انتظار می رود که در نیم فصل دوم رقابت ها تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ شود.
وی ادامه داد: از هواداران ،از اداره کل، مسئولان هیات فوتبال و عوامل نیروی انتظامی تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با رفع مشکلات در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و در لیگ ماندگار شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از اخراج توسط داور همچنان کنار نیمکت تیم خود باقی ماندید افزود: فشار زیادی روی من بود و شاید هر کس جای من بود این کار را می کرد چون به راحتی حق مان را در خانه خوردند.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استقلال تیم های لیگ ذوب آهن زمین نیم فصل دوم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد