Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:38:15 GMT

30 کشته و زخمی براثر واژگونی تراموا+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۹۲۶

30 کشته و زخمی براثر واژگونی تراموا+ عکس

حوادث رکنا: واژگونی تراموا در شهر لیسبون پرتغال 28 زخمی و 2 کشته بر جا گذاشت. به گزارش دیلی میل، کشته شده‌ها دو توریست بریتانیایی بوده‌اند که در زمان حادثه،داخل تراموا بودند.

زارش‌های رسیده نشان می دهد که حادثه Incident در ساعت 6 بعدازظهر جمعه رخ داده و امدادگران افراد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از رسانه‌های محلی نوشته که بیش از 50 آتش‌نشان در محل حادثه حضوریافته تا افراد زخمی را از میان آهن پاره‌های تراموا بیرون بکشند. پلیس Police اعلام کرده است علت اصلی تصادف Crash مشکل در ترمز تراموا عنوان شده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود تشنج بازیگر معروف ایرانی سر صحنه فیلمبرداری/ او بستری شد !+عکس ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس سرعت مرگبار راننده آئودی هنگام تصادف وحشتناک عابر پیاده را 30 متر در خیابان پرت کرد! +فیلم حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police تصادف Crash اخبار حوادث کشته و زخمی حادثه زخمی عکس واژگونی عکس دختر قتل جوان مردم طلاق پلیس زندگی اعدام بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین