Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از برگزاری مراسم یادبود 2 شهید گمنام به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی شهرستان رامسر خبر داد. به گزارش بلاغ، علی خلخالی در مراسم یادبود 2 شهید گمنام گفت: امروز سالگرد دو شهید گمنامی است که در سال ۱۳۹۳ با شکوه و عظمت در آغوش پدران، مادران، برادران و خواهران رامسری شان در این واحد دانشگاهی تشییع و تدفین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ورود پیکرهای مطهر ۷۰ شهید از مرز شلمچه در روزهای گذشته افزود: دانشگاه آزاد مفتخر است که دو گوهر گرانبهای هشت سال دفاع مقدس را میزبانی می‌کند و امیدواریم که هم کارکنان و هم دانشجویان با همت و تلاش خود در جهت اعتلای کشور روح بزرگ این شهدا را شاد و راضی کنند.

خلخالی بیان کرد: مدت چهار سال است کارکنان، استادان و دانشجویان این مرکز علمی به همراه جامعه دانشگاهی شهرستان داوطلبانه به انتظار این روز گرامی هستند و براحتی می‌توان دلتنگی و دستپاچگی را در چشم‌های آنان حس کرد.

رئیس دانشگاه آزاد رامسر خاطرنشان کرد: ما خوب می‌دانیم برگزاری یادواره های شهدا بهانه است تا خویشتن را پیدا کنیم زیرا شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

در ادامه سردار جمشید حجتی‌نیا از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی به بیان اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و خاطرات تلخ و شیرین، رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان و سربازان در دوران جنگ پرداخت و گفت: این مراسم با هدف آشنایی نسل حاضر با واقعیت‌های جنگ، الگوگیری از شهدا و باقی ماندن یاد و خاطره آنان برگزار می‌شود.
حجتی‌نیا اظهار کرد: ما کشور، ملت و به‌ویژه رهبر خوبی داریم و به همین دلایل است توانستیم 40 سال مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر

به گزارش جماران، مراسم یادبود آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) به همت جمعی از شاگردان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، صبح امروز در موسسه یاسین قم برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه