Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری پس از کسب پیروزی مقابل تیم سابق خود، به طور ویژه به تمجید از کاپیتان آرژانتینی اش پرداخت.

طرفداری- در هفته شانزدهم سری آ، اینتر با تک گل ایکاردی از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 از سد اودینزه گذشت تا از تلخی حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم و هوادارانش کمی کاسته شود.

پس از بازی، اسپالتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

در بازی های اخیر ایکاردی فوق العاده ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان یک مهاجم مرکزی به خوبی کار تیم را تکمیل می کند. در هر شرایطی و بدون توجه به عملکرد تیم، کاپیتان ما ثابت می کند که از هر نظر چه مهاجم خوبی است. به نظرم مائورو، کار دروازه بان حریف را مطالعه کرده بود و می دانست او در ضربات پنالتی زودتر حرکت می کند بنابراین تصمیم گرفت چیپ بزند.

وقتی در جریان یک بازی چندین فرصت گل را از دست می دهید و در مقطعی به سر می برید که مشخصا بهترین دوران شما نیست، طبیعی است که برای حریفان کمی قابل پیش بینی شوید. به خواسته خود در این بازی رسیدیم اما حملات ما از شدت و ثبات کافی برخوردار نبود. وقتی توپ را در اختیار دارید باید سریعا به سمت دروازه حریف حرکت کنید؛ نه اینکه به پاس های آرام و حرکتی کند به حریف اجازه بدهید در خط دفاعی سازماندهی خود را پیدا کند.

به غیر از دقایق ابتدایی بازی که کمی نامتعادل ظاهر شدیم و راهمان را گم کردیم، در سایر دقایق، بازی در کنترل ما بود. چند بار خیلی راحت توپ را از دست دادیم و این باعث شد طرفداران ما کمی آزرده خاطر شوند. تیم را 4 یا 5 بار در موقعیتی دیدم که با ارسال پاس نهایی می توانستیم به گل برسیم اما قادر به انجام این کار و تصمیم گیری در لحظه مناسب نبودیم.

ماریو در حال پیشرفت است و او ویژگی های منحصر به فردی دارد. قوی است اما مشکل اینجاست که او همیشه هر حرکتی را با سرعت یکسانی انجام می دهد. او باید متانسب با شرایط بازی، سرعتش را تنظیم کند. در کل عملکرد خوبی داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. باید زودتر پیروزی خود در این بازی را تضمین می کردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است