Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@10:46:31 GMT

حکم داماد رئیس جمهور تأیید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۰۴۹

حکم داماد رئیس جمهور تأیید شد

دو روز گذشته خبر انتصاب‌های جدید در وزارت صنعت، معدن و تجارت، حاشیه‌هایی پدید آورد. نام کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی، رئیس‌جمهور، در بین این انتصابات بیش از سایر انتصاب‌ها دست‌به‌دست شد.

به گزارش شرق، او از سوی علی رحمانی، وزیر صنعت، برای پست معاون وزیر و رئیس سازمان زمین‌شناسی حکم گرفت. روز گذشته خبر این نسبت فامیلی پس از انتشار اخباری در فضای مجازی از سوی سایت اطلاع‌رسانی دولت نیز تأیید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار خبر این انتصاب از سوی رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بسیاری از محافل رسانه‌ای عنوان کردند که پس از خبردارشدن حسن روحانی از این انتصاب، او رحمانی را توبیخ کرده است. بااین‌حال تأیید این خبر نشان داد که نه‌تن‌ها رانت‌های سیاسی برای انتصابات دولتی کماکان ادامه دارد، بلکه خبری هم از توبیخ در کار نبوده است.

این در حالی است که انتصابات فامیلی با حسن روحانی حداقل در شش مورد تأیید شده است. رحمانی در گردهمایی رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور از این اقدام خود دفاع کرده و گفته: ارزشی‌بودن افراد، کارآمدی و سابقه موفقیت‌های قبلی در این انتصابات مدنظر بوده و در اصلاحات نیز به‌هیچ‌وجه افراد مدنظر نیستند و ساختاری که بتواند وظایف را به‌خوبی پیش ببرد موردنظر است.

کامبیز مهدی‎زاده، متولد ۱۳۶۴ در اهر و دانشجوی دکترای زمین‌شناسی با گرایش نفت در دانشگاه آزاد اسلامی تهران‎شمال است.

مهدی‌زاده همچنین عضو ستاد سیاست‌گذاری و مشاور شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشور‌های اسلامی، مشاور فرماندار کرج، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، برنامه‌ریز مالی پژوهشگاه صنعت نفت، مشاور مدیرعامل شرکت توسعه نفت، مشاور فدراسیون کاراته و عضو هیئت‌رئیسه ورزش‌های رزمی IMARO و مشاور سازمان ملی جوانان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: داماد روحانی وزارت صنعت علی رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد. متن حکم جبلی برای شیخ اکبری به این شرح است:

«باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری
نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏کنم.
سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی ‏های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهاد‌ها و دستگاه ‏های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­ سازی رسانه­‌ای و هم­ افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما می ‏باشد.
از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس سازمان»

همچنین جبلی از زحمات خالصانه حجت­ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق مختلفی از جمله سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد. شیخ اکبری پیش از این مشاور معاون سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.
مدیریت و نظارت بر تولید مستند‌های شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد