Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شاگرد مکانیکی که خودروی گران‌قیمت یکی از مشتری‌ها را بی‌اجازه سوار شده و با آن تصادف کرده بود برای فرار از پرداخت خسارت نقشه عجیبی طراحی کرد.

چند روز قبل زن جوانی به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران رفت و از ربوده شدن پسرش خبر داد. او گفت: پسرم در یک تعمیرگاه خودرو کار می‌کند اما سه روز است که صاحب کارش او را در تعمیرگاه حبس کرده است و برای آزاد کردن پسرم 25 میلیون تومان خواسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد مرا در این مدت تهدید کرد که اگر به پلیس Police حرفی بزنم بلایی سر پسرم می‌آورد. برای همین تا امروز سکوت کردم اما از آنجایی که نتوانستم پول آزادی Freedom بهزاد را فراهم کنم تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر دهم.

با شکایت زن جوان به دستور بازپرس رضوانی تحقیقات آغاز شد. در نخستین گام مأموران پلیس به سراغ صاحب تعمیرگاه رفتند و درباره بهزاد سؤال کردند اما در کمال ناباوری پسر 15 ساله را در حال کار در تعمیرگاه یافتند.

در ادامه تحقیقات صاحب تعمیرگاه گفت: آدم ربایی در کار نیست، من پولی از مادر بهزاد نخواسته‌ام اصلاً بهزاد مادری ندارد که من بخواهم با او تماس بگیرم. وی ادامه داد: ماجرا از این قرار است که چند وقت قبل یک مشتری خودروی «بی‌ام و» گرانقیمتش را برای تعمیر به اینجا آورد. اما بهزاد بدون آنکه به من حرفی بزند، خودرو را برای تفریح سوار شد و از تعمیرگاه بیرون رفت. این تفریح با تصادف Crash خودروی «بی‌ام و» و خسارت شدید همراه شد. صاحب خودرو که مرا مسبب این موضوع می‌دانست گفت خودروام 25 میلیون تومان خسارت دیده است. از آنجا که من مقصر نبودم از بهزاد خواستم که پول را بدهد. چون او توانایی مالی نداشت باهم قرار دادی بستیم که این هزینه را از حقوقش بردارم.

بدنبال اظهارات صاحب تعمیرگاه، مأموران به سراغ بهزاد رفتند. وی گفت: وقتی مجبور به پرداخت هزینه 25 میلیون تومانی خسارت خودروی بی‌ام و شدم، نقشه‌ای طراحی کردم. من مادر ندارم اما به زن نیازمندی 100 هزار تومان دادم تا نقش مادرم را ایفا کند. نقشه‌ام این‌طور بود که از او خواستم با پلیس تماس بگیرد و بگوید صاحب کارم مرا ربوده و قرار شد از فردای روزی که مادر دروغینم شکایت کرد من هم ناپدید شوم. بعد از آن صاحب تعمیرگاه بازداشت می‌شد و مادرم هم شرط می‌گذاشت در صورتی رضایت می‌دهد که او 25 میلیون تومان پول بدهد. اما نمی‌دانستم که همان روزی که شکایت انجام می‌شود مأموران به سراغ صاحب کارم می‌آیند و نقشه‌ام لو می‌رود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود تشنج بازیگر معروف ایرانی سر صحنه فیلمبرداری/ او بستری شد !+عکس ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات سرعت مرگبار راننده آئودی هنگام تصادف وحشتناک عابر پیاده را 30 متر در خیابان پرت کرد! +فیلم پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی پلیس Police آزادی Freedom تصادف Crash اخبار حوادث تصادف فرار خسارت گروگانگیری زن پولدار عکس دختر قتل جوان مردم طلاق پلیس زندگی اعدام بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد روز جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱، درگیری مرگبار میان دو مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد حدودا ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری میان آنان را رقم زده‌ است. کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین‌ مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان موردنظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به مقصد افغانستان ترک کرده است. کارآگاهان در نخسین گام با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ  کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته مردجنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد بخاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد