Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی اوپن بلژیک تک گل تیمش برابر رویال ماسکرون را به ثمر رساند تا صاحب ۳ امتیاز شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم اوپن که مرتضی پورعلی‌گنجی را برای دومین دیدار متوالی در خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در کرویگ استادیوم میزبان تیم رده چهاردهمی رویال ماسکرون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید که در دقیقه ۵۸ گل اول اوپن را روی ارسال لوئیز گارسیا، مهاجم اسپانیایی پیشین رئال مادرید و اسپانیول و کنونی این تیم از روی ضربه آزاد سمت چپ زمین و ضربه زیبای مرتضی پورعلی‌گنجی که مقابل تیرک اول با پرش روی هوا توپ را به تور دروازه چسباند، به ثمر رسید.

 

 

در ادامه تلاش رویال ماسکرون برای جبران نتیجه ثمری نداشت و خط دفاعی اوپن با حضور پورعلی‌گنجی موفق عمل کرد تا یاران ملی پوش ایرانی در این مسابقه خانگی به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دهم ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از آنکه به اوپن بلژیک پیوست، در هفته‌های هفتم تا نهم ژوپیر لیگ به میدان رفت که با ضربه بغل پا موفق به گلزنی برابر کورتریک شد ولی پس از آن به دلیل آسیب دیدگی در هشت مسابقه لیگ و یک دیدار جام حذفی حضور نداشت، اما از هفته قبل به ترکیب اوپن بازگشت و شنبه شب هم مقابل رویال ماسکرون در دومین بازی پس از بازگشت از مصدومیت، توانست برای دومین بار در این فصل گل ۳ امتیازی برای تیمش به ثمر رساند.

 

مدافع ملی‌پوش ایرانی اوپن در حالی برابر اوپن دومین گل فصل خود را در ششمین بازی در ژوپیر لیگ به ثمر رساند که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ ، بسیاری از ستاره‌ها و مهاجمان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا هنوز موفق به ثبت آمار گلزنی پورعلی‌گنجی نشدند.

 

علیرضا جهانبخش در لیگ برتر انگلیس هنوز نتوانسته برای برایتون گلزنی کند و کریم انصاری‌فرد نیز در حضور تعویضی‌هایی که برای ناتینگهام فارست داشته، موفق به انجام این کار نشده است. 

 

علی قلی‌زاده ستاره ایرانی شارلروا یک گل، علی قربانی مهاجم اسپارتاک ترناوا اسلواکی، کاوه رضایی مهاجم کلوب بروژ بلژیک و وحید امیری وینگر ترابزون اسپور ترکیه در این فصل تنها یک گل در مسابقات لیگ برای تیم‌هایشان به ثمر رساندند و رضا قوچان‌نژاد مهاجم آپوئل نیکوزیا قبرس هم دو بار این کار را انجام داده‌اند که نمی‌تواند آمار چندان خوبی برای تمام این بازیکنان باشد.

اوپن مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوپن مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

مایکروسافت محدودیت‌هایی برای پلیس آمریکا در زمینه استفاده از فناوری تشخیص چهره از طریق ابزارهای هوش مصنوعی این شرکت ایجاد کرده است.

این غول فن‌آوری آمریکایی با به‌روزرسانی شرایط عمومی استفاده از خدمات «آژور اوپن‌ای‌آی» Azure OpenAI Service که به متخصصان امکان دسترسی به مدل‌های زبانی و نیز تعدیل محتوا و طراحی امن برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی را می‌دهد، به‌ شکلی صریح استفاده از آن توسط پلیس آمریکا ممنوع کرده است.

مایکروسافت به‌عنوان شریک مؤسسهٔ پژوهشی هوش مصنوعی آمریکایی «اوپن‌ای‌آی» OpenAI، تمایلی ندارد که پلیس آمریکا از سرویس هوش مصنوعی این شرکت برای تشخیص چهره استفاده کند.

طبق گزارش وب‌سایت تخصصی TechCrunch، این شرکت تایید کرده که با به‌روزرسانی شرایط عمومی استفاده از خدمات Azure OpenAI Service، دست به اعمال چنین ممنوعیتی زده است.

مایکروسافت همچنین به صراحت اعلام کرده است که مجریان قانون مجاز به استفاده از این ابزارهای جانبی برای «هیچیک از فناوری‌های تشخیص چهره در زمان واقعی روی دوربین‌های موبایل (...) با هدف تلاش برای شناسایی افراد در محیط‌های کنترل نشده» نیستند.

به طور مشخص، افسران پلیس که مجهز به دوربین‌هایی با قابلیت تشخیص چهره هستند حین انجام گشت‌زنی‌ نمی‌توانند از خدمات «آژور اوپن‌ای‌آی» در دوربین‌های خود استفاده کنند.

این ممنوعیت بر اساس به روزرسانی جدید مایکروسافت برای دوربین‌هایی که روی داشبورد خودرو ماموران پلیس نصب می‌شوند نیز لحاظ شده است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!