Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان با موضوع اشتغال با حضور فرماندار و دیگر اعضای این ستاد در محل دفتر فرماندار برگزار شد. 

سالاری، فرماندار کوهبنان در این نشست با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به جوانان بر لزوم برگزاری منظم جلسات ستادساماندهی امور جوانان تأکید کرد و گفت: اشتغال جوانان در جامعه باید در رأس امور مورد پیگیری مسئولان قرارگیرد، چراکه بیکاری و بلا تکلیفی قشر جوان می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را بر جامعه وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که در شهرستان درگیر بازسازی بودیم، اما از بحث اشتغال غافل نشدیم و با توجه به جلسه هفته گذشته شورای اشتغال استان، شهرستان کوهبنان جزو پنج شهرستان اول استانست که عملکرد خوبی در زمینه اشتغال داشته است.

سالاری تصریح کرد: همانطور که در جلسات قبل نیز مطرح شد، سهم امسال شهرستان کوهبنان از تسهیلات اشتغالزایی، 16 میلیارد تومان بوده که تعدادی از این طرح ها تسهیلاتشان پرداخت شده، تعدادی در حال انجام انعقاد قرارداد هستند و چند طرح نیز یا خود متقاضیان انصراف داده اند و یا به دلیل بدهکاری به سیستم بانکی و چک برگشتی امکان جذب تسهیلات وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در حال رایزنی با استان به منظور موافقت با طرح های اشتغالزایی جدید هستیم که این موضوع حل خواهد شد.

سالاری یادآور شد: با کارشناسان و سرمایه گذاران جلسات مختلفی برگزار کرده ایم و در چارچوب ظرفیت های شهرستان دنبال سرمایه گذار هستیم، در مجموع، در این زمینه کارهای خوبی انجام شده که بعد ازعملیاتی شدن طرح ها اعلام خواهیم کرد.

منصورجعفری، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان نیز به جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این جلسه مصوب شد تا پایان سال 98، خانه جوان تمامی شهرستان های استان راه اندازی شود که امیدواریم با پشتوانه فرماندار، خانه جوان این شهرستان زودتر راه اندازی شود.

وی به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان پرداخت و افزود: با همکاری فرمانداری، اداره آموزش وپرورش و مرکز بهداشت، جلسات آموزشی مختلفی برای اولیای دانش آموزان و جوانان گذاشته شده که بسیار مفید بوده و مورد توجه مردم قرار گرفته است.

جعفری تصریح کرد: طبق تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با صندوق کار آفرینی امید، مقرر شده، جوانان، طرح های اشتغالزایی خود تا مبلغ حداکثر یک میلیارد ریال را به اداره ورزش و جوانان ارائه دهند تا بعد از تصویب طرح، این تسهیلات در اختیار متقاضی قرار گیرد.

وی یادآور شد: طرح های بیشتر از این مبلغ نیز در خود وزارت ورزش و جوانان مطرح و تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/ب

 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوهبنان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت تکلیف قانونی دستگاه‌های متولی است، افزود: ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با جدیت بر اجرای قوانین این حوزه نظارت داشته و تصمیمات براساس اولویت‌های آذربایجان غربی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در جامعه، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی، چون صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...، با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تولید محتوای مناسب و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مستمر برای جامعه هدف، برنامه جوانی جمعیت را در بین جوانان ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و دانشگاهیان و صاحب نظران برای اطلاع رسانی این مباحث به جامعه هدف استفاده شود.

معتمدیان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت برای فضای مجازی، اضافه کرد: از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی جهت ارتباط گیری صحیح با جامعه هدف استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین جوانی جمعیت در استان، گفت: از ظرفیت دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان که به موضوع جوانی جمعیت اشراف دارند، روند تبیین سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم در این حوزه تبیین شده و زمینه گفتگو و اقناع سازی جامعه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر آگاه سازی جامعه از ظرفیت‌های قانون جوانی جمعیت، افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه تسهیلات تشویقی از قبیل ارائه زمین، مسکن و تسهیلات بانکی، به جامعه هدف جوانی جمعیت اطلاع رسانی شده تا واجدین شرایط بتوانند از این موارد تشویقی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه