Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:42:28 GMT

آغاز نمایش «فردا دیر است»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۴۹۳

آغاز نمایش «فردا دیر است»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال «فردا دیر است» که در سال ۱۳۷۶ در شبکه سه تولید شده، از امروز روانه آنتن می‌شود.

حمید مظفری، فاطمه گودرزی، فرخ نعمتی، رضا بنفشه‌خواه، جهانگیر صمیمی‌فرد، علی گوهری، فاطمه طاهری، عباس ظفری، امیر طیاری، حسین کسری و ژاله صامتی بازیگران اصلی این مجموعه ۲۶قسمتی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این مجموعه درباره اتفاقاتی است که در یک مرکز مشاوره درمانی رخ می‌دهد. دکتر سارا عابدینی به‌اتفاق یکی از اساتید قدیمی خود یک مرکز مشاوره درمانی تأسیس می‌کند. بیمارانی با مشکلات مختلف به این مرکز مراجعه می‌کنند و... .

مجموعه تلویزیونی «فردا دیر است» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر مشکلات برنا فردا دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود