Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@00:53:01 GMT

مرگ‌های ناگوار و مشکوک در سنین جوان جامعه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۶۷۲

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: این باور باید در بین مردم به وجود بیاید که تحرک بدنی لازمه زندگی است تا از هزینه‌های سنگین درمان اجتناب کنند، چرا که در دهه‌های اخیر به‌ویژه شهریورماه گذشته شاهد مرگ‌های ناگوار و مشکوکی در سنین جوان جامعه بودیم. آفتاب‌‌نیوز : علی‌اصغر ناظری‌پور ۲۴ آذر در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان، مسأله بیماری ایدز و توجه به آن را ضروری دانست و اظهار کرد: متأسفانه کار کردن در حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه ایدز بسیار سخت و مشکل است بنابراین باید آموزش و پیشگیری از ایدز قوی‌تر از گذشته صورت گیرد که خوشبختانه از اواخر دهه ۸۰ مراکز آسیب‌شناسی، سازمان زندان‌ها و سمن‌ها فعالیت مطلوبی در این زمینه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر کمبود دارو به ویژه برای بیماران خاص، عنوان کرد: امروزه در صورت نبود برخی از داروها در داروخانه‌ها آن را به تحریم و شرایط اقتصادی ربط داده و باعث ناامیدی مردم می‌شوند در حالیکه با کمی جستجو این مسأله قابل حل و پیگیری است، بنابراین بیماران در صورت عدم دسترسی به داروی مورد نیاز با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.
ناظری‌پور با تأکید بر انجام تحرک بدنی مردم و تغییر عادت زندگی افراد جامعه، مطرح کرد: این باور باید در بین مردم به وجود بیاید که تحرک بدنی را لازمه زندگی خود قرار دهند تا از هزینه‌های سنگین درمان اجتناب کنند چرا که در دهه‌های اخیر به‌ویژه شهریورماه گذشته شاهد مرگ‌های ناگوار و مشکوکی در سنین جوان جامعه بودیم.
وی نظارت سختگیرانه بر افرادی که برای آزمایش به مدارس مراجعه می‌کنند را ضروری دانست و عنوان کرد: به هیچ‌وجه به هیچ‌فردی که برای آزمایش به مدارس مراجعه می‌کنند، بدون هماهنگی اجازه ندهند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان ادامه داد: ورود و خروج هر نوع مواد غذایی توسط آموزش‌و‌پرورش رصد شود و کارت سلامت مسئولان بوفه‌ها مورد بازرسی قرار گیرد.
‌به گزارش ایسنا، ‌وی در بخش پایانی سخنانش اقدامات آمریکا از ابتدای‌سال تا کنون علیه ایران را مساوی با شکست خود دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افکار شوم آمریکا، مطرح کرد: آمریکایی‌ها نقش ایران در تأمین صلح و امنیت در منطقه را نادیده گرفتند و به همین علت سیاست آمریکا با شکست مواجه شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرگ های مشکوک ورزش آسیب های اجتماعی ایدز مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سیاست های ما در خصوص برنج توسعه سطح زیرکشت نیست، بلکه با افزایش عملکرد در واحد سطح بدنبال خوداتکایی هستیم.

او سطح زیرکشت برنج در سال گذشته را ۷۷۰ هزارهکتار اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال بدلیل شرایط مساعد بارش، سطح زیرکشت برنج همانند سال قبل باشد.

سهرابی ادامه داد: با توجه به آنکه عملیات کشت در شالیزارها به تازگی آغاز شده و همواره ادامه دارد، لذا از الان نمی توان برآوردی راجع به تولید داشت.

مجری طرح خودکفایی برنج سرانه مصرف برنج به ازای هرنفر را ۳۵ کیلو اعلام کرد و افزود: با احتساب جمعیت کشور و جمعیت اتباع و ذخایر استراتژیک ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن از این میزان در داخل تولید و مابقی کسری از طریق واردات تامین می شود.

او گفت: بنابر ابلاغ مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر مشارکت مردم که کشاورزان هستند، امکان افزایش ضریب خودکفایی با تامین بذور اصلاح شده، خرید ماشین آلات و دنباله بندها، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، تامین و کنترل بیولوژیک بیماری و توسعه ارقام پرمحصول وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک