Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:20:05 GMT

صدام یک زن و کودکش را 10 هزار دلار فروخت!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۷۳۴

صدام یک زن و کودکش را 10 هزار دلار فروخت!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ کاربران شبکه ارتباط اجتماعی فیس بوک سندی متعلق به گروه تروریستی داعش منتشر کردند که حاکی از اقدام یک داعشی به نام صدام حسین صالح مبنی بر فروش یک زن و کودکش به داعشی دیگری به نام عبدالله حمد است.

طبق این سند این زن به همراه کودکش 10 هزار دلار فروخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:العالم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار رسانه صدام حسین فیس بوک برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش نقدی ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری FIVB در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیر ماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. رقابت‌های گروه زنان نیز از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت آغاز و تا یکشنبه سوم تیرماه پیگیری خواهد شد.   در مسابقات مرحله مقدماتی گروه مردان ۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در چهار مسابقه و در مجموع در ۱۲ دیدار به میدان می‌رود و نتایج در یک جدول درج خواهد شد.   فدراسیون جهانی والیبال پاداش این رقابت‌ها در گروه مردان و زنان را یکسان درنظر گرفته است و به هشت تیم برتر هر گروه دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار پاداش به قرار زیر تعلق خواهد گرفت:   قهرمان: یک میلیون دلار   نایب قهرمان: ۵۰۰ هزار دلار   تیم سوم: ۳۰۰ هزار دلار   تیم چهارم: ۱۸۰ هزار دلار   تیم پنجم: ۱۳۰ هزار دلار   تیم ششم: ۸۵ هزار دلار   تیم هفتم: ۶۵ هزار دلار   تیم هشتم: ۴۰ هزار دلار   در دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال، هر تیم ۱۲ مسابقه خواهد داشت، فدراسیون جهانی والیبال برای دو تیم هر بازی نیز ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار پاداش درنظر گرفته است که تیم برنده ۹ هزار و پانصد دلار جایزه می‌گیرد و تیم بازنده نیز ۴ هزار و ۲۵۰ دلار پاداش خواهد گرفت.   بدین ترتیب در مجموع دور مقدماتی لیگ ملت‌ها که در هر گروه مردان و زنان ۹۶ مسابقه برگزار می‌شود، یک میلیون و ۳۲۰ هزار دلار پاداش پرداخت می‌شود.   همچنین ۱۰۰ هزار دلار به هشت بازیکن برتر لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال به عنوان پاداش از سوی فدراسیون جهانی پرداخت می‌‍شود که فهرست آن نیز به قرار زیر است:   ارزشمندترین بازیکن: ۳۰ هزار دلار   بهترین پاسور: ۱۰ هزار دلار   بهترین پشت‌خط زن: ۱۰ هزار دلار   بهترین دریافت کننده (دو بازیکن): هر نفر ۱۰ هزار دلار   بهترین مدافع میانی (دو بازیکن): هر نفر ۱۰ هزار دلار   بهترین لیبرو: ۱۰ هزار دلار   بدین ترتیب فدراسیون جهانی والیبال برای لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ در مجموع دو گروه مردان و زنان ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلار جایزه و پاداش در نظر گرفته است که البته این مبالغ به فدراسیون‌های ملی تعلق می‌گیرد. ­

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسراییل
  • آگهی عجیب و غریبی که به شدت جنجالی شد
  • صادرات بیش از هزار تن انواع محصولات دامی از استان زنجان
  • چلسی ضرر کرد، بولی هتلش را فروخت!
  • پاداش نقدی ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری FIVB در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • پاداش نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد