Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:21:24 GMT

«جشن طلاق» به شیوه زوج‌های ژاپنی! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۷۵۰

«جشن طلاق» به شیوه زوج‌های ژاپنی! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: آداب‌ورسوم عجیب ژاپنی‌ها در بسیاری از موارد موجب حیرت همگان می‌شود. این آداب‌ورسوم در مورادی، چون چارچوب‌ها و مراسم‌های خانوادگی بیشتر به چشم میخورد.

همانطور که در این کشور برای پیوند ازدواج مراسمی باشکوه برگزار می‌کنند، در زمانی که حس کنند ازدواجشان در خطر است و ادامه آن مقدور نیست نیز با بله گفتن آن را به اتمام می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوج‌های ناراضی پیش از آنکه به صورت رسمی طلاق بگیرند و پای برگه طلاق را امضا کنند، در این مراسم باشکوه و عجیب با صدای بلند «بله» جدایی را می‌گویند و با سرور و شادی به برپایی جشن می‌پردازند.

در این مراسم عجیب حلقه‌های ازدواج خود بر روی میزی می‌گذارند و با چکش شروع به شکستن آن می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جشن طلاق حلقه ازدواج چکش ژاپن طلاق عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری بعد از بازی ایران و قرقیزستان وقتی وحید شمسایی وارد سالن شد از دیدن یک خبرنگار قدیمی در میان جمع خبرنگاران غافلگیر شد و با او شوخی کرد.

شمسایی رو به تاکو کاواچی، خبرنگاری که از سال 2002 در حوزه فوتسال به صورت حرفه‌ای کار می‌کند، گفت: به دوست قدیمی‌ام سلام می‌کنم، یکی از کسانی که از وقتی من در کودکی بازی می‌کردم تا الان که مربی هستم کنار فوتسال است!

این جملات شمسایی باعث خنده حاضران در نشست شد. در پایان کنفرانس خبری هم این خبرنگار از سرمربی ایران علت حذف ژاپن را جویا شد. شمسایی با رفتاری حرفه‌ای گفت: تحلیل اینکه چرا ژاپن حذف شد کار من نیست و باید خود ژاپنی‌ها این موضوع را بررسی کنند اما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از حذف ژاپن ناراحت شدم، چون نه فقط ژاپن را یک حریف قدرتمند و محترم می‌دانم بلکه با کنجیرو کوگوره، سرمربی تیم، سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی دوست هستم و ناراحت شدم که تیم آنها مسابقات را ترک کرد و در جام جهانی حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش