Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - پپ گواردیولا از روند رو به رشد تیمش رضایت کامل دارد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پپ گواردیولا پس از برتری آسان تیمش مقابل اورتون در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تمجید از شاگردان خود پرداخت. سرمربی منچسترسیتی گفت: ما به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو و دنیلو به صورت کامل برای بازی بعدی برمی‌گردند. استرلینگ هم شایستگی‌های  خودش را نشان داده است. بدون شک می‌توانیم از این هم بهتر شویم.

گواردیولا در ادامه افزود:  ژسوس بازیکن مهمی برای ماست. یک مهاجم باید گلزنی کند و تفاوت عملکرد او در این بازی این بود که گل زد و در جاگیری بهتر عمل کرد. این هم برای او و هم برای تیم خبر خوبی است. عملکرد ژسوس بسیار ارزشمند و قابل تحسین است. در مورد استرلینگ  فکر می‌کنم او در چند سال اخیر تمام شایعات و شعارها را به خوبی مدیریت کرده است. من از این بازیکن خواستم  صبور باشد و رفتاری مناسبی در مورد شعارهای نژادپرستانه داشته باشد که  اصلا کار آسانی نیست. در باشگاه همه رحیم را دوست دارند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه