Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@19:36:58 GMT

مهاجم نیجریه‌ای از استقلال جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۷۹۶

مهاجم نیجریه‌ای از استقلال جدا شد

الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای استقلال که در ابتدای فصل به عنوان جانشین مامه تیام به استقلال پیوسته بود، از جمع آبی‌ها جدا شد و به سوئد بازگشت.

الحاجی گرو در گفت‌گو با ایسنا با تایید این خبر عنوان کرد: تنها چیزی که برایم مهم است، بودن در کنار خانواده‌ام است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با استقلال بر سر مسائل مالی به توافق رسید یا خیر جواب داد: من برای موفقیت باشگاه و خوشحالی هواداران هر کاری انجام‌ می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروی نیجریه‌ای در لیگ هجدهم ۷ بار برای استقلال به میدان رفت که موفق به زدن گلی نشد. تنها گل گرو برای آبی‌ها در دیدار این تیم برابر سایپا در جام حذفی بود که مهاجم‌ نیجریه‌ای استقلال از روی نقطه پنالتی گل دوم‌ شاگردان شفر برابر نارنجی‌پوشان را به ثمر رساند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گرو استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، او که به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هلند وارد میدان شده بود در اوج حملات تیم ملی آلمان و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کرنر ارسالی از جناح چپ را در دقیقه 88 در جدال با ماتیاس دیلیخت و ویرجیل فندایک با ضربه‌ای که با شانه خود به توپ زد موفق شد دروازه‌بان درخشان تیم ملی هلند را مغلوب کرده و یازدهمین گل ملی خود را در پانزدهمین بازی ملی به ثمر برساند.

این گل البته محل مناقشه بود و به نظر می‌رسید که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما در ابتدا تصمیم داور و سپس تیم وی‌آر، آلمان را بدل به برنده این مسابقه دیدنی و تهاجمی کرد این دومین برد بزرگ این تیم در فیفادی مارچ بود.

فولکروک از وردربرمن در فوتبال آلمان درخشیده و پس از حضور در جام جهانی گذشته به بوروسیا دورتموند منتقل شده  در حال حاضر انتخاب اول یولیان ناگلزمن سرمربی مانشافت نیست اما می‌تواند قفل هر مسابقه‌ای را بشکند.

به‌خاطر داشته باشید که تیم ملی فوتبال هلند از چه مدافعان با تجربه و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما فولکروک با فیزیک عالی و اشتهای تمام نشدنی برای گل زنی امشب نیز تاثیرگذار و سرنوشت ساز ظاهر شد و رکورد ملی خود را باز هم بهبود بخشید.

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • شروع به کار دستگاه دروگر سنبل آبی در تالاب انزلی
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد