Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@04:23:01 GMT

کانال بانکی اروپا موجب خروج از جهنم دلار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۸۶۰

کانال بانکی اروپا موجب خروج از جهنم دلار می شود

حقیقت پور ساز و کار ویژه بانکی و مالی اروپا را وسیله ای برای خروج از جهنم دلار دانست.

«منصور حقیقت پور» در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان با اشاره به نهایی شدن ساز و کار بانکی و مالی اروپا برای تسهیل تجارت با ایران در دوران تحریم ها گفت: یک سری نیازهای تبادل مالی بین ایران و سطح بین‌الملل وجود دارد که عمدتاً با کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری این نکته که ساز و کار بانکی و مالی اروپا برای ایران قرار است فارغ از سیاست‌های آمریکا اجرایی شود، افزود: اگر این کانال ویژه اقتصادی اجرایی شود نه تنها مشکلات را حل می‌کند بلکه یک رویه برای اروپا خواهد بود تا از جهنم دلار خارج شوند.

 

وی با اشاره به کاهش استفاده از دلار در معاملات خارجی و استقبال کشورهایی چون چین و روسیه ترکیه و هند از حذف دلار در معاملات شان با ایران تصریح کرد: اروپا هم با خارج شدن از سیطره دلار می تواند تجارت خود با ایران را افزایش دهد.

 

حقیقت پور با ابراز امیدواری از اینکه ساز و کار ویژه اروپا برای دور زدن تحریم ها به ثمر برسد، خاطرنشان کرد: در این صورت دیگر کشورهای جهان هم برای ارتباط با ایران و تجارت با اروپا می توانند از این ساز و کار بهره ببرند./

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران نماز جمعه بیرجند شیراز مجلس خراسان جنوبي خراسان جنوبی روزنامه اصفهان حقیقت پور سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به گزارش ورزش سه، به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تاکنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901550

دیگر خبرها

  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس