Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان ورودی و همچنین مازاد را اعلام کرد.به گزارش بلاغ،باشگاه پرسپولیس تهران بعد از اتمام محرومیت نقل و انتقالاتی خود، اکنون می‌تواند گزینه های مدنظر خود را با نظر برانکو ایوانکوویچ جذب کند، البته موارد زیر جدا از آن 4  خرید باشگاه است که هم اکنون به تمرینات تیم اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا جلسه ای میان برانکو و عرب مدیر عامل باشگاه برگزار شد که در این جلسه لیست مدنظر پیرمرد کروات لو رفت و او نام سه بازیکن را برای به خدمت گرفتن اعلام کرده است و همچنین از سه گزینه احتمالی برای خروج از جمع سرخ‌پوشان نیز یاد شده است.

 

برانکو در دفاع نام سینا مریدی بازیکن فولادخوزستان را در لیست خرید خود قرار داده است که سابقه بازی در دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی را داشته است. برانکو همچنین خواهان جذب نادری مدافع چپ فصل قبل تراکتورسازی است. نادری که قرضی به نساجی رفته بود فصل قبل به تراکتور بازگشت و گل محمدی او را به عنوان یکی از پدیده های لیگ برتر معرفی کرد. همچنین برانکو یک مهاجم کروات و یک مهاجم مجارستانی را در نظر گرفته و احتمال جذب یکی از آنها وجود دارد.

 

همچنین از سه بازیکن به عنوان نام های خروجی باشگاه یاد شده است که عبارتند از محمد انصاری، احسان علوان‎‌زاده و محمد امین اسدی، که انصاری به دلیل اینکه تا پایان فصل احتمال بازگشتش وجود ندارد از لیست باشگاه خارج خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در کورس قهرمانی با استقلال برای تصاحب عنوان نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در حالی ادامه دارد که تمرینات انفرادی بازیکنان مصدوم همچنان ادامه دارد.

سرخپوشان پایتخت که در نیم فصل اول بارها با آسیب دیدگی نفراتی همچون وحید امیری، یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، محمد عمری و سعید صادقی روبرو شدند در دور برگشت هم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کردند. این تیم همزمان با پذیرش سرمربیگری تیم توسط اوسمار ویه‌را، میلاد سرلک و محمد عمری را به ملوان و همچنین شهاب زاهدی را به آویسپا ژاپن همچون شهاب زاهدی دیگر در لیست خود نداشت تا آنها از دست داد اما آسیب دیدگی همچنان با این تیم همراه بود.

مصدومیت جدی یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی باعث خروج آنها از لیست نفرات سرخپوشان شد تا در دور برگشت بازی‌های لیگ بیست و سوم جایی در ترکیب نداشته باشند و نفراتی همچون عبدالکریم حسین، عیسی آل کثیر، محمد خدابنده لو و اوستون ارونوف به این تیم اضافه شده و به کادر فنی کمک کنند.

با این حال زنجیره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس قطع نشد تا وحید امیری باز هم خیلی دیر آماده بازی کردن شود. وحدت هنانوف و گئورگی گولسیانی هم بطور متوالی مصدوم شدند تا حضور آنها در ترکیب اصلی با ریسک همراه باشد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نیز جزو نفراتی است که به دلیل آسیب دیدگی در اردوی تیم ملی ایران نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. حالا امید عالیشاه نیز به لیست مصدومان پرسپولیس اضافه شده است و بازی حساس با سپاهان اصفهان را از دست داد تا یکی از آماده‌ترین هافبک‌های خود را از دست بدهد.

تعداد مصدومان پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری میزان قابل ملاحظه‌ای است که به نظر می رسدبدنسازهای این تیم نیاز به بازنگری تمرین‌ها و همچنین کادر پزشکی نیاز به بهبود روند دوران نقاهت نفراتی همچون وحید امیری و امید عالیشاه داشته باشد تا آنها با مصدومیت‌های متوالی روبرو نشوند.

کد خبر 6084554

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • خروجی‌های استقلال مشخص شدند! | اگر نکو بماند این‌ها می‌روند