Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:28:51 GMT

فناوران جوان تسهیلات کسب و کار دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۹۱۳

فناوران جوان تسهیلات کسب و کار دریافت می کنند

به گزارش ایرنا بهمن حسین زاده یکشنبه در جلسه بررسی طرح ها وایده های نو و فناورانه افزود: این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد به مبلغ 150 میلیون ریال برای افراد حقیقی و یک میلیارد ریال برای شرکت های زیر سه سال فعالیت و 2 میلیارد ریال برای شرکت ها باسابقه بالای سه سال فعالیت پرداخت می شود.
وی بیان کرد: هیچ سقف و سهمیه ای برای دریافت این تسهیلات در استان اردبیل مشخص نشده وهر طرح وایده نوآورانه ای که بتواند به ایجاد کسب وکار ورونق اقتصادی کمک کند ، می تواند از آن بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: پست بانک و صندوق کارآفرینی امید دو بانک عامل برای پرداخت این تسهیلات انتخاب شده اند که طرح ها و ایده ها بعد از بررسی در مراکز رشد و سازمان فناوری اطلاعات به این بانک ها معرفی می شوند.
حسین زاده افزود: جوانان استان اردبیل دارای استعداد بالایی در زمینه ایجاد کسب وکار در حوزه فناوری آی. تی و آی. سی. تی هستند وباید حمایت های لازم از آنان صورت گیرد.
وی ادامه داد : طرح هایی که دارای بازده اقتصادی و سودآوری بالایی هستند باید از سوی مراکز رشد و فناوری اطلاعات شناسایی و از این تسهیلات بهره مند شوند.
او تاکید کرد: توسعه کسب وکار نوآورانه مبتنی بر بازی های کامپیوتری سوداوری بالایی دارد و لازم است جوانان مستعد در این خصوص حمایت شوند.
3006/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آی تی استان اردبیل بازی فناوری اطلاعات کسب و کار منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد