Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل تاکید کرد که هر چه سریعتر باید سند جامع جوانان استان تدوین شود تا بر اساس آن برنامه های مربوط به این حوزه عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنامجو شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان اردبیل افزود: حوزه جوانان نیازمند برنامه عملیاتی است و باید همه دستگاه های اجرایی در این راستا حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: لازم است در تدوین برنامه جامع جوانان که توسط اساتید دانشگاهی و تحصیل کرده حوزه علوم اجتماعی انجام می شود ، خود جوانان هم حضور داشته باشند.
به گفته وی ، حوزه جوانان نیازمند خلاقیت است و باید با برنامه ریزی های مناسب تحرک و پویایی را در جوانان ایجاد کنیم.
استاندار اردبیل اضافه کرد: باید با ارائه برنامه عملیاتی برای جوانان زمینه موفقیت های بیشتری را برای آنها در حوزه های مختلف فراهم کرد و در این راستا حضور خود آنها در شناسایی نقاط ضروری برای رفع مشکلات موثر است.
بهنامجو بیان کرد: هدف از اجرای برنامه های مختلف گره گشایی از مشکلات جوانان در حوزه های مختلف است و در این راستا باید همه بخش ها و دستگاه های اجرایی مشارکت داشته باشند.
استاندار اردبیل همچنین امادگی استانداری را برای اختصاص ساختمان استانداری به امور جوانان اعلام کرد.
در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در خصوص جوانان از فعالیت 30 سمن در خانه جوان استان خبر داد.
بهرام آقاخانی افزود: خانه جوان در استان اردبیل از وضعیت مناسبی برخوردار نمی باشد و لازم است فضای در خور شان به این قشر اختصاص یابد.
3006/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوانان برنامه عملياتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر پنج شنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت‌های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه راه‌های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت‌ها است و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته‌اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح‌های این بخش تأمین بودجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی انژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در ۲ سال اخیر، طرح‌های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیأتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی‌ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می‌کنند و در افزایش استخدام نیروهای بومی اهتمام می‌ورزند.

وی در ارتباط با تأمین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل می‌شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تأمین کرده است.

کد خبر 6088719

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران