Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد عصبانی که در جریان اختلاف مالی با برادرش باعث سوختن و مرگ وی شده بود در حالی صبح دیروز پای میز محاکمه ایستاد که خانواده‌اش از قصاص وی چشم پوشی کرده بودند.

رسیدگی به این پرونده از دوسال قبل به‌دنبال آتش‌سوزی در یک کارگاه بسته‌بندی در شهرک آزادی شروع شد. پسر جوانی به نام سیاوش در اثر شدت سوختگی به بیمارستان منتقل شد وطولی نکشید که در اثر عمق جراحات درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات جنایی مشخص شد سیاوش روز حادثه Incident با برادرش مازیار درگیر شده و وی با ریختن بنزین در کارگاه باعث آتش‌سوزی و مرگ سیاوش شده است. بدین ترتیب مازیار به اتهام قتل  عمد بازداشت شد.

او در تحقیقات جنایی گفت: برادرم سیاوش به من بدهکار بود. خودم بشدت مشکل مالی داشتم از او خواستم بدهی‌ام را پس بدهد، اما او گفت: پولی ندارد و از من خواست به جای طلبم جنس‌های کارگاهش را بردارم. روزحادثه درگیری به خاطر همین شروع شد وقتی رفتم کارگاه او جنس‌هایی را که می‌خواست به من بدهد را مقابل در ورودی جمع کرده بود تا به من بدهد، اما من پول نیاز داشتم و نمی‌توانستم این جنس را قبول کنم. وقتی دیدم گوش‌اش بدهکار نیست عصبی شدم خواستم جنس‌ها را آتش بزنم به همین خاطر بنزین را برروی اجناس ریختم وگفتم پولم را هم نمی‌خواهم این جنس‌ها را هم آتش می‌زنم. وقتی اجناس آتش گرفت کارگاه را ترک کردم. برادرم آن موقع سالم بود. اما چند ساعت بعد متوجه شدم که برادرم بشدت سوخته است. برادر دیگر مقتول هم که در صحنه درگیری حضور داشت گفت: من ندیدم که مازیار بنزین برروی برادرم بریزد او روی جنس‌ها بنزین ریخت حتی در بیمارستان هم وقتی از سیاوش سؤال کردم او گفت: خودم پایم سر خورد و به روی آتش افتادم. بدنبال بازجویی از این متهم اولیای دم که پدرو مادر متهم بودند از حق قصاص خود گذشت کردند؛ بنابراین صبح دیروز این متهم از نظر جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دوم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد. در آغاز جلسه متهم در جایگاه ایستاد و با اظهار ندامت و پشیمانی گفت: آنقدر مشکلات مالی اعصابم را به هم ریخته بود که نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم، اما هرگز قصد کشتن Killing برادرم را نداشتم.

پس از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهرک آزادی مرد عصبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان با یک نقشه راه دقیق و روشن به آینده نگاه می کند. اینکه استعدادهای بزرگ را قبل از اینکه قیمتشان سر به فلک بکشد، بخرد. 

این ایده مستلزم خطراتی است، زیرا شما باید بازیکنانی را در سن پایین به خدمت بگیرید و ممکن است همه چیز به دلایل زیادی اشتباه پیش برود، اما باشگاه مادریدی در سال های اخیر نشان داده است که می داند چگونه ستاره های جوان را جذب کند. فده والورده، کاماوینگا، وینیسیوس و رودریگو بهترین نمونه ها هستند.

همه چیز نشان می دهد که نفر بعدی لیست، فرانکو ماستانتونو خواهد بود، هافبک ریورپلاته که تنها 16 سال سن دارد و دنیای فوتبال را عاشق خود کرده است. او توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده ولی رئال دست بالاتر را دارد. 

طبق ادعای نشریه کلارین آرژانتین و نیز مارکا اسپانیا، بارسا از رقابت کنار کشیده و رئال که با ریور مذاکراتی جدی داشته، بر سر انتقال او به توافقات اولیه دست یافته است. ابتدا جونی کالافات و سپس خوزه آنخل سانچز (مدیر اجرایی)، وارد عمل شدند تا ماستانتونو رئال را به هر تیم دیگری ترجیح دهد.

ایده مادریدی ها این است که در اسرع وقت او را به خدمت بگیرند و سپس تا سال 2025 صبر کنند، یعنی زمانی که او 18 ساله می شود (در 14 آگوست 2025). بند فسخ فرانکو 45 میلیون یورو است ولی رئال می خواهد او را با قیمتی کمتر، بخرد. 

ماستانتونو می تواند فده والورده جدید رئال باشد. فده نیز در 16 سالگی جذب رئال شد و حالا ستاره‌ای بی‌جانشین شده است.

دیگر خبرها

  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!