Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:05:06 GMT

ریرش مرگبار یک معدن ذغال سنگ در چین +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۳۰۱۵

ریرش مرگبار یک معدن ذغال سنگ در چین +عکس

رکنا: ریزش معدن ذغال سنگ در چین 7 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.

رسانه‌های محلی در چین اعلام کردند بر اثر ریزش در یک معدن ذغال سنگ در جنوب غربی این کشور ۷ معدن چی کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

این حادثه Incident روز شنبه حوالی ساعت شش بعد از ظهر به وقت محلی روی داد و در آن بخشی از معدن شروع به ریزش کرد.

سه مصدوم حادثه به بیمارستان شهرداری شهر چونگ کینگ Chongqing منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث معدن در چین عادی است و در ماه اکتبر ۲۱ معدنچی در استان شاندونگ در شرق این کشور به دلیل ریزش معدن کشته شدند.

بنا به این گزارش، در سال ۲۰۱۷ شمار تلفات معادن این کشور به ۳۷۵ نفر رسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس ارتباط زن ناشناس با پیدا شدن جسد ناصر در اطراف کرج چیست؟ +عکس 1/5 میلیون تهرانی در معرض خطر زلزله در دقایق اولیه تشنج بازیگر معروف ایرانی سر صحنه فیلمبرداری/ او بستری شد !+عکس ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مورچه ای در گوش یک مرد + عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث چین معدن عکس سنگ مرگبار عکس دختر جوان مردم طلاق پلیس اعدام زندگی ایران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت