Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقه سیف‌اللهی به رنگ قرمزبه گزارش بلاغ،شادی گل مهاجم پارس جنوبی جم سروصدای زیادی به‌پا کرده است. 

پس از به پایان رسیدن نیم‌فصل نخست لیگ برتر حالا تمامی تمرکز باشگاه‌ها به فصل نقل‌وانتقالات می‌باشد. در همین راستا شایعات زیادی در مورد لیست ورودی و خروجی سرخآبی‌های به‌گوش می‌رسد و تقریباً هر روز رسانه‌های داخلی چند بازیکن را به استقلال و پرسپولیس لینک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شادی گل روح‌الله سیف‌اللهی پس از گلزنی به پرسپولیس این شائبه جالب پیوستن او به پرسپولیس را به‌وجود آورده؛ اما احتمال رخ دادن این اتفاق تقریبا نزدیک به صفر است،

چرا که سرخ‌پوشان در پست سیف‌اللهی بازیکنان شاخصی چون عالیشاه و ترابی را در اختیار دارد و بعید به نظر می‌رسد که علاقه این بازیکن به رنگ قرمز باعث پیوستن دوباره او به پرسپولیس شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم مس و پیکان بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی توسط میثم تیموری روحیات متفاوتی را تجربه کردند. در ضربات پنالتی خودروسازان با نتیجه 5 بر 4 بازنده مقابل مس لقب گرفتند تا حسرت بزرگی را در ورزشگاه مس تجربه کنند.

چند متر آنطرف تر از بازیکنان پیکان در میانه زمین که حسرت از دست رفتن فرصت بزرگ حضور در مرحله بعدی جام حذفی را پشت سر می‌گذاشتند، مسی‌ها حلقه شادی تشکیل دادند و به خوشحالی بعد از برد با رفتن به سمت حامد لک پرداختند.

تقابل حسرت و شادی اعضای دو تیم پیکان و مس بعد از پایان مسابقه امروز جام حذفی صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند و تصاویری جذاب را به جا گذاشت.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی