Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت اعلام کرد که صرفاً خواهان دریافت مطالبات از حمید باقری درمنی است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت نفت، نصرت رحیمی، رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی نفت، در واکنش به برخی حواشی پرونده حمید باقری درمنی اعلام کرد: شکایت صندوق بازنشستگی نفت فقط برای دریافت مطالبات این صندوق است که آقای درمنی متأسفانه تاکنون و در عمل آن‌ را تأدیه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: براساس حکم قاضی محترم باید رد عین مال صورت گیرد و اگر این کار انجام شود صندوق بازنشستگی نفت ادعای دیگری ندارد و مطابق قانون و نظر قاضی محترم عمل خواهد کرد.

رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی نفت تصریح کرد که بقیه مسائل مرتبط با این پرونده ارتباطی با صندوق بازنشستگی نفت ندارد.

باقری درمنی: اگر مدیران قبلی نفت جی فاسد بودند شکایت کنید/وکیل نفت جی: کارشناسی ملک 42 میلیاردی به ارزش 100 میلیارد

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت نفت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نفت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل