Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی لرستان شنبه، 24 آذر در جمع خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک مطلع و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.
وی اضافه كرد: مأموران ضمن رصد و استقرار در محور مواصلاتی خرم‌آباد ـ بروجرد چهار دستگاه خودرو را توقیف و با دستگیری شش نفر سوداگر مرگ، 170 كیلوگرم تریاک را كشف و قاچاقچیان با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدیان‌نسب همچنین از پاك‌سازی حدود 47 نقطه آلوده به مواد مخدر با رویكرد برخورد با خرده‌فروشان از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و اظهارکرد: در این راستا سه تُن و 700 كیلو انواع مواد مخدر در استان كشف كه 18 درصد نسبت به سال گذشته افزایش كشفیات داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اجرای 980 طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در استان در مدت مذكور، گفت: 13 هزار و 850 معتاد متجاهر و پنج هزار تهیه و توزیع‌کننده خرد و كلان در سطح محورها و عرضه نیز دستگیر شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد