Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:35:36 GMT

تدارک ویژه «صبح جمعه با شما» برای شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۳۴۵۹

ساجد قدوسیان تهیه کننده برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» درباره وضعیت علیرضا جاویدنیا کارگردان این برنامه و اینکه می تواند در ضبط برنامه حاضر شود یا خیر؟ عنوان کرد: حال عمومی علیرضا جاویدنیا خوب است فقط گاهی باید برای آنژیو به بیمارستان برود و معاینه شود تا بهبودی کامل حاصل شود.

وی درباره حضور جاویدنیا در ضبط برنامه اظهار کرد: زمان حضور وی در بیمارستان برای آنژیو در هفته قبل با ضبط برنامه همزمان شده بود و جاویدنیا نتوانست برای ضبط «صبح جمعه با شما» حاضر شود البته ما هم از وی خواستیم برای بهبود کامل تا ۲ هفته استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسیان با اشاره به تولید ویژه برنامه شب یلدا عنوان کرد: ما جمعه ۳۰ آذر و همزمان با شب یلدا از ساعت ۱۹ تا ۲۴ ویژه برنامه شب یلدا را به صورت زنده روی آنتن رادیو ایران می بریم و از جاویدنیا درخواست کردیم تا آن زمان استراحت کند تا بتواند در شب یلدا کنار ما باشد.

وی در پایان گفت: ویژه برنامه «یلدا و لبخند» با حضور مهمانان مختلفی روی آنتن می رود و جاویدنیا این روزها در منزل استراحت می کند تا در این شب بتواند برای پخش برنامه در کنار ما باشد.

علیرضا جاویدنیا کارگردان فصل جدید «صبح جمعه با شما» و هنرمند رادیو چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و این روزها در منزل استراحت می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان ایران شب یلدا شب یلدا صبح جمعه با شما علیرضا جاویدنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی