Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خيريني از شهرهاي نائين و فلاورجان استان اصفهان چند محموله سيمان و آجرنما جهت استفاده در طرح هاي توسعه اعتاب مقدسه اهداء کردند
به گزارش روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، طي آئيني با حضور فرماندار شهرستان فلاورجان، کارخانه سيمان اصفهان 7تريلر سيمان را جهت استفاده در طرح توسعه حرم مطهر علوي مزين بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) اهداء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش، مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان نايين نيز از ارسال دو محموله آجرنما به عتبات خبرداد.
مجيد حسن زاده با بيان اينکه محموله هاي آجرنما اهدا شده در طرح توسعه حرم علوي استفاده مي شود، افزود:
اين محموله ها شامل 50 تن آجرنماي صادراتي به ارزش 11ميليون ريال است که به وسيله مردم و خيران ناييني و به ياد و خاطره شهد حسن يوسف پور محمدي و خيران ونمازگزاران امام زاده سلطان سيد علي (ع) تهيه شده است.
پيش از اين 110محموله سيمان سفيد،سيمان خاکستري وآجر نماي صادراتي از نايين به عتبات عاليات ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان