Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:02:54 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره تیم کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۳۶۰۱

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره تیم کی‌روش

علیرضا جهانبخش دوباره اسیر مصدومیت شده و از ترکیب تیمش دور مانده.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش در حالیکه مدت نسبتا زیادی از میادین دور بود و به نظر با رفع مصدومیت برای حضور در ترکیب برایتون آماده می‌شد، دوباره اسیر مصدومیت شده و طبق اعلام خودش بازی امروز تیمش مقابل چلسی را از دست داده. جهانبخش در رابطه با مصدومیتش می‌گوید: متاسفانه دوباره مصدوم شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امروز(دیروز) دوباره در پایم احساس درد کردم. در یک صحنه در همسترینگ پایم چیزی حس کردم و بعد از آن به تمرین ادامه ندادم.متاسفانه دقیقا مصدومیت قبلی‌ام تشدید شد و به همین دلیل نمی‌توانم فعلا مقابل چلسی بازی کنم.

بیشتر بخوانید:

استوری علیرضا جهانبخش قبل از بازی برایتون با چلسی +عکس

جهانبخش ادامه داد: امیدوارم که آسیب دیدگی‌ام جدی نباشد. هنوز میزان مصدومیتم مشخص نیست. باید ابتدا آزمایش‌های لازم را انجام دهم. امیدوارم که اتفاق بدی نیفتاده باشد و بتوانم خیلی زود برگردم و بازی کنم.  مصدومیت جزئی‌ از فوتبال است. در این مدت خیلی مراقب پایم بودم و به همین خاطر حتی ریسک نکردم و دیرتر پا به توپ شدم. اصلا فکر نمی‌کردم دوباره آسیب ببینم ولی کاری نمی‌شود کرد. هنوز هم هیچ چیز مشخص نیست. انشالله بعد از عکسبرداری‌ها مشخص می‌شود مصدومیتم تا چه جدی است. فعلا چیز بیشتری نمی‌توانم در این باره بگویم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه برایتون جام ملت های آسیا 2019 علیرضا جهانبخش مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس

ستاره‌های چلسی از مرکز فناوری مک لارن بازدید و با لاندو نوریس دیدار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال چلسی از جمله رابرت سانچز و لوی کولویل از مرکز فناوری مک لارن بازدید و همچنین با راننده محبوب این تیم لاندو نوریس دیدار کردند. در بخشی از گشت‌و‌گذار در این مرکز، آنها توانستند با مجموعه ماشین‌های مسابقه‌ای مک لارن آشنا شوند.

هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک

پس از آن، رابرت سانچز و لوی کولویل در شبیه‌سازهای آموزش اتومبیل فرمول یک که یک مسابقه واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند، با یکدیگر به رقابت پرداختند. مسابقه آنها برای پنج دور برنامه‌ریزی شده بود که سانچز با برتری 1.9 ثانیه‌ای اول شد. در پایان جلسه، بازیکنان چلسی یک پیراهن شخصی‌سازی شده از باشگاه خود را به نوریس اهدا کردند که شماره 4 به آن اختصاص داده شد که اشاره‌ای به شماره فرمول یک لاندو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید