Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:58:25 GMT

شهید فهمیده اسطوره مردم است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۳۸۷۱

شهید فهمیده اسطوره مردم است

به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی شامگاه شنبه با حضور در منزل شهیدان فهمیده با بیان اینکه امید است دعای خیر خانواده های معظم شهدا چراغ راه ما مسئولان باشد، افزود: مسئولیت سنگین خود را در استان البرز با دیدار خانواده شهدا متبرک می کنم.
وی گفت: خانواده شهیدان فهمیده همواره صبور و گشاده رو در جامعه حضور یافته و الگوی اقشار مختلف بوده اند که برای این خانواده بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد حسین فهمیده (زادهٔ 16 اردیبهشت 1346 - شهادت 8 آبان 1359) از رزمندگان دفاع مقدس است که در 13‌سالگی در عملیات استشهادی شربت شهادت نوشید.
امام خمینی (ره) از این شهید نوجوان به عنوان «رهبر » یاد فرمودند.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان البرز امام خمینی جامعه خانواده های معظم شهدا دفاع مقدس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند