Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی کشته‌شدن ۶ مرزبان پاکستانی در حمله تروریست‌ها از داخل خاک بلوچستان، اسلام‌آباد ضمن احضار سفیر ایران خواستار واکنش فوری تهران به تحرکات تروریست‌ها شد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی‌وی، وزارت خارجه پاکستان در اعتراض به حمله تروریست‌ها از داخل استان سیستان و بلوچستان به مرزبانان پاکستانی که به کشته شدن 6 تن و مجروح شدن 14 تن دیگر منجر شد سفیر ایران را احضار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد فیصل» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در این خصوص اعلام کرد: ما مراتب اعتراض خود را به فعالیت تروریست‌ها اعلام کردیم و از دولت ایران خواستیم برای نابودی این گروهک‌ها که به امنیت دو کشور ضربه می‌زنند به‌صورت فوری اقدام نمایند.

پاکستان برای پیگیری آزادی مرزبانان ربوده‌شده قول مساعد داده است5 تن از مرزبانان ربوده‌شده به کشور بازگشتند + عکس

وی گفت: این حادثه تروریستی تنها 24 ساعت پس از امضاء معاهده همکاری میان ایران و پاکستان برای حفظ امنیت مرزهای مشترک رخ داد.

این درحالی است که تروریست‌ها بارها از خاک پاکستان برای حمله به ایران استفاده کرده‌اند ولی حمله اخیر آنان نشان داد که تنها هدفشان تخریب روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد است.

انتهای پیام/.*

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،دقایقی پیش این مرزبانان با رایزنی مقامات انتظامی ایرانی و طالبان آزاد شده و در صحت و سلامت به خاک کشور بازگردانده شدند.

منابع محلی اذعان کردند که طالبان مرزبانان ایرانی را با اهدای گل و شیرینی بدرقه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد