Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، «آئین نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور » همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری ،حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مسئولان، صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

دکتر مسعود برومند در این مراسم گفت: امسال نوزدهمین سال هفته پژوهش با هدف توسعه فرهنگ پژوهش و فناوری در کشور آغاز می کنیم، با توجه به این اهداف برنامه هایی مد نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سمینارها را امسال بر اساس چالش ها و یافتن راه های مشارکت برقرار می کنیم، نمایشگاه فناوری در هفته آینده با مشارکت نمایشگاه ساخت داخل به طور همزمان برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاه تقاضای فناوری را آغاز می کنیم که هفته آینده آغاز می شود. یکی از اهداف این هفته تقدیر از پژوهشگران تقدیر . امروز از میان 169 نفر ، 18 نفر برگزیده شده اند، بحث ارتباط پژوهشگران، جامعه و صنعت مد نظر قرار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش استانداران در حوزه فناوری، از سه نفر تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی اظهار داشت: با تمامی مشکلات دانشگاه ها، پژوهشگاه ها به ماموریت اصلی خود واقف اند و این ماموریت را در راستای حل مشکلات کشور انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

31 / 167 جشنواره هفته پژوهش وزارت علوم مسعود برومند سمینار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره هفته پژوهش وزارت علوم مسعود برومند سمینار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود