Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@08:53:15 GMT

راه اندازی دومین پل بزرگ معلق نروژ+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۳۹۱۶

خبرگزاری میزان- دومین پل بزرگ معلق در نروژ راه اندازی شد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دومین پل بزرگ معلق در نروژ راه اندازی شد. این پل که به دست یک شرکت مهندسی چینی طراحی و ساخته شده، در شمالی‌ترین بندر در شهر نارویک واقع شده است.
طول این پل ۱۵۳۳ متر و فاصله میان نقطه ابتدا و انتهای این پل به ۱۱۴۵ متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
جالب است بدانید این پل طولانی‌ترین پل معلق در مدار قطب شمال به حساب می‌آید.




انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پل نروژ معلق طولانی ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سرهنگ فارسی در نخستین مجمع فعالان فضای مجازی ملایر در سال جدید که با حضور فرماندهان حوزه مقاومت و فعالان حوزه سایبری و فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق، گفت: دشمنان به ظرفیت و توانایی فضای مجازی واقف هستند و از این فضا برای توجیه باطن منحوس خود استفاده می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه باید در برابر اقدامات انحرافی دشمنان از ظرفیت فضای مجازی برای اثبات حقانیت خود و تنویر افکار عمومی بیشترین استفاده را بکنیم، افزود: با توجه به ۲۰۰ روز آتش باران غزه و شهادت ۱۴ هزار کودک و شکنجه و مظلومیت زنان و مردان غزه و همچنین و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، ایران تصمیم به پاسخ نظامی قاطعانه و مقتدرانه گرفت.

 مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه ملایر هم در این همایش گفت: گردان‌های فضای مجازی ملایر یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان به شمار می‌آیند که ما باید در راستای امنیت آفرینی و رو کردن دست رژیم غاصب از آن استفاده کنیم.

حامد حسنی با تاکید بر اینکه فعالین فضای مجازی باید در راستای خنثی سازی فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان اقدامات جهادی و به روز انجام دهند، تصریح کرد: فعالین این حوزه جهادگران و سربازان جنگ نرم هستند.

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی
  • همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟
  • برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی در محمدیه و مهرگان