Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: بازدید های دوره ای در راستای رفع موانع تولید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در بازدیدی که به همراه مدیران عامل بانک تجارت و بانک سپه از کارخانه تولید لامپ های خودرو و لامپ های ال ای دی داشت و در جلسه ای با مدیران این شرکت در خصوص تامین سرمایه در گردش و خرید دستگاه های جدید برای این کارخانه دستورات لازم را صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین از کارخانه تولید آب میوه و کنسانتره تاتائو بازدید و در دیدار با مدیران این کارخانه از تلاش و همت آنان برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای استان قدردانی کرد و گفت: در راستای رفع موانع تولید بصورت دوره ای از واحد های تولید ی استان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد ها بررسی و دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر می شود.
وی از اجرای مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی در قالب اشتغال پایدار روستایی خبر داد و گفت: خوشبختانه در مرحله اول، استان آذربایجان غربی جزو استانهای پیشرو در کشور در پرداخت این تسهیلات بود .
حسینی همچنین از ابلاغ اصلاحیه  بند و تبصره 16 قانون بودجه نیز خبر داد و گفت: در راستای این ابلاغیه قرارداد اولیه با بانک های عامل ملاک خواهد بود و دریافت کنندگان تسهیلات سود و اصل تسهیلات را پرداخت خواهند کرد و دیگر جریمه پرداخت نخواهد شد .
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی ایجاد اشتغال تسهیلات بانکی خودرو سرمایه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه