Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف وتسریع در امر فقر زدایی ۴۲تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ودستگاههای استان منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری رویکرد حوزه بازرسی مرکز را کمک و تبدیل تهدیدها به فرصت ها وضعف ها به قوتها بیان کرد و اظهار داشت: خود مراقبتی و وجدان بیدار  وآگاه می تواند  انسان را به سمت حیات  طیب هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان رویکرد استان را چابک سازی ،شایسته سالاری  وشایسته گزینی براساس تحلیل عملکردها دانست و افزود: پرهیز از تشریفات زائد،نهادینه شدن فرهنگ درست مصرف کردن،فرهنگ خودکنترلی  ونظم وانضباط اداری وتقویت همکاریهای بین بخشی  وبرون سازمانی ازرویکردهای اولویت دار در امداد استان زنجان است.

 

صفری گفت: 67 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان و33درصدآن را مردان تشکیل میدهند ودربیش از 91درصد  روستاهای استان خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه می شود که به همین منظور طی دوسال اخیر 42تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداداستان وسایر دستگاهها برای استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای کمک به رفع مشکلات وتسریع در امر فقر زدایی منعقد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تاکیدکرد: عنصر اعتماد واطمینان بالاترین کار برای کارگزاران کمیته امداد است واگر این اعتماد تقویت شود مشارکت خیران در برنامه های امداد افزایش یافته  وفرهنگ خیر واحسان در جامعه نهادینه می شود.که با همین رویکرد در حال حاضر میانگین سرانه ایتام به 343هزار ومحسنین به 167هزارتومان رسیده است.

 

وی توجه به اسناد بالادستی را از مهمترین رویکردهای استان دانست وگفت: کار کمیته امداد فرهنگی است وبرای اینکه بهبود مستمر اتفاق بیفتد بایستی  اموزشهای اثربخش جدی گرفته شود  وبا مدیریت ونگاه جهادی وتقویت روحیه همدلی وهم افزایی  در خدمت به محرومان ونیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران بیرجند خراسان جنوبي هرمزگان کرمان نماز جمعه خراسان جنوبی استان بوشهر اردبیل حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

 بهرام آبادی در جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و درباره دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید که متعاقبا اعلام می‌شود.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این جلسه مسیر‌های چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو